آموزش ثبت چک صیادی بانک گردشگری

چنانچه قصد ثبت چک صیادی بانک گردشگری در سامانه صیاد را دارید، توصیه می‌کنیم این مطلب از ساد۲۴ را تا انتها مطالعه کنید. زیرا ما در این مطلب ۳ روش برای ثبت چک صیاد این بانک را به‌طور کامل آموزش می‌دهیم. همچنین در این مطلب شما می‌توانید برنامه ثبت چک صیادی بانک گردشگری را برای گوشی آیفون و اندروید خود دانلود کنید.

نحوه ورود به سامانه صیاد بانک گردشگری

از دو سال پیش، ثبت چک صیادی توسط صادرکننده و تایید آن توسط گیرنده الزامی شد. به همین دلیل بانک گردشگری به منظور راحتی مشتریانش سامانه‌ای طراحی و ارائه نمود که افراد در آنجا چک خود را ثبت، تایید، انتقال دهند و حتی استعلام بگیرند. برای کار با این سامانه شما ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. برای این کار کافی است، مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

ابتدا به یکی از شعب بانک گردشگری مراجعه نمایید و درخواست استفاده از اینترنت بانک را ثبت کنید. پس از گذشت مراحل قانونی بانک به شما یک نام کاربری و یک رمز عبور خواهد داد.

سپس در مرورگر خود آدرس اینترنتی ibank.tourism-bank.com را درج و جستجو کنید.

نام کاربری و رمزعبور دریافتی از بانک را در فیلدهای خواسته شده درج کنید، سپس شیوه ورود را مشخص کنید.

کد امنیتی خواسته شده را درج و سپس روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.

به همین راحتی شما وارد اینترنت بانک گردشگری خواهید شد.

نحوه ثبت چک صیادی بانک گردشگری در سامانه صیادی ibank.tourism-bank.com

برای ثبت چک در سامانه بانک گردشگری باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا آدرس اینترنتی vbank.tourismbank.ir را در مرورگر خود سرچ کنید.

سپس از بین دو گزینه، گزینه «ورود به سامانه مدیریت چک صیادی» را انتخاب کنید.

ورود به سامانه صیادی بانک گردشگری

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده نظیر کدملی و شماره همراه را درج کنید.

ورود به سامانه صیادی

در صفحه باز شده خدمت مدیریت چک صیادی را انتخاب کنید.

سپس گزینه ثبت چک صیادی را انتخاب نمایید.

در این مرحله باید اطلاعات چک و دریافت کننده چک را وارد کنید.

درنهایت روی گزینه «ثبت» کلیک کنید تا ثبت چک نهایی گردد. البته توجه داشته باشید که پیش از ثبت صحت اطلاعات را بادقت بررسی کنید.

شما به همین راحتی توانستید چک صیادی را در سامانه صیاد این بانک ثبت کنید. در ادامه بانحوه ثبت چک در همراه بانک گردشگری آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: ثبت چک صیادی بانک صادرات

ثبت چک صیادی در همراه بانک گردشگری

یکی از روش‌های ثبت چک بانک گردشگری استفاده از همراه بانک آن است. البته برای این کار ابتدا باید همراه بانک گردشگری را دانلود و سپس نصب کنید. در ادامه لینک مستقیم دانلود همراه بانک گردشگری، برای اندروید و آیفون قرار داده شده است.

دانلود و نصب همراه بانک گردشگری

چنانچه گوشی آیفون دارید و قصد ثبت چک، استعلام، انتقال و تایید یا رد چک صیادی با همراه بانک گردشگری را دارید روی لینک زیر کلیک کنید.

برای نصب همراه بانک گردشگری به منظور ثبت، تایید و سایر عملیات‌های مربوط به چک روی گوشی اندروید خود روی لینک زیر کلیک کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه، باید اطلاعات خواسته شده را جهت احراز هویت وارد کنید.

ثبت چک صیادی در همراه بانک گردشگری تقریبا مشابه ثبت چک در اینترنت بانک آن است؛ بنابراین اگر با نحوه ثبت چک صیاد در اینترنت بانک گردشگری به خوبی آشنا شده باشید(در بالا به این مورد به‌طور کامل اشاره شده است) می‌توانید به‌راحتی در همراه بانک نیز این کار را انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که در همراه بانک گردشگری فقط عملیات مربوط به بانک گردشگری انجام می‌شود. یعنی اگر شما قصد ثبت چک صیادی بانک مسکن را داشته باشید، نمی‌توانید از همراه بانک گردشگری استفاده کنید. شاید از خود بپرسید راه حل این مشکل چیست؟ چگونه می‌توانیم عملیات مربوط به چک‌های مختلف را بدون دانلود برنامه‌های متعدد انجام دهیم؟ پاسخ سوال شما در ادامه این مطلب است، زیرا در ادامه مطلب حاضر برنامه کاربردی معرفی می‌گردد که شما را از نصب برنامه‌ها و همراه‌بانک‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ثبت چک صیاد در سامانه صیاد بانک ملی

ثبت چک صیادی تمامی بانک‌ها

پیش‌تر گفتیم که برای ثبت چک صیادی بانک‌های مختلف باید همراه بانک‌های مختلف را نصب نمایید. اما راه‌حل رفع این مشکل دانلود و نصب برنامه همه جانبه‌ای به نام برنامه ساد۲۴ است. زیرا شما با این برنامه، می‌توانید عملیات چک صیادی مربوط به تمام بانک‌ها و صندوق‌های اعتباری را انجام دهید. برای این کار باید ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

اپلیکیشن ساد۲۴ را دانلود و نصب کنید.

سپس اطلاعالت خواسته شده را به جهت احراز هویت وارد کنید.

از بین خدمات، خدمت «ثبت چک صیادی» را انتخاب کنید.

ثبت چک صیادی بانک گردشگری

سپس از بین ۳۱ بانک و صندوق فعال، بانک موردنظر را انتخاب کنید.

اطلاعات خواسته شده روی برگه چک و دریافت کننده چک را وارد کنید.

در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید، البته توجه داشته باشید که پیش از ثبت نهایی اطلاعات را با دقت بررسی نمایید و از آن‌ صحت داشته باشید.

درنهایت

ثبت چک صیادی بانک گردشگری با ۳ روش امکان پذیر است که ما در این مطلب به‌طور کامل به آن‌ها پرداختیم. همچنین در این مطلب به این موضوع پرداختیم که در اینترنت بانک و همراه بانک گردشگری فقط عملیات‌های مربوط به همان بانک انجام می‌شود. به همین دلیل برنامه را معرفی کردیم که بتوانید در آن به راحتی عملیات چک صیادی تمام بانک‌ها را انجام دهید. امیدواریم با خواندن این مطلب از وبلاگ ساد۲۴ به‌سرعت چک خود را ثبت کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا