نحوه ثبت چک صیادی بانک توسعه تعاون

اگر چک صیادی بانک توسعه تعاون را در دست دارید و قصد ثبت آن را دارید، با این مطلب از ساد۲۴ همراه باشید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم ۳ روش آسان برای ثبت چک در سامانه صیادی بانک توسعه تعاون به شما بگوییم. علاوه بر این شما را با نحوه ورود به سامانه صیادی بانک توسعه تعاون و همچنین نحوه دانلود سامانه صیادی بانک توسعه تعاون آشنا خواهیم نمود، با ما همراه باشید.

ورود به سامانه بانک توسعه تعاون vb.ttbank.ir

یکی از روش‌های که بانک توسعه تعاون به منظور راحتی مشتریان خود ارائه نموده است، استفاده از اینترنت بانک یا به اصطلاح دیگری سایت بانک توسعه تعاون است. در این روش مشتریان می‌توانند از خدمات متعدد این بانک بهرمندشوند که از آن‌ها می‌توانیم به مواردی نظیر ثبت، تایید یا رد، استعلام و غیره اشاره کنیم. برای انجام هر یک از عملیات‌های گفته شده شما باید ابتدا وارد سامانه شوید و سپس از خدمات گفته شده استفاده کنید. برای ورود به سامانه بانک مسکن توصیه می‌کنیم مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا در مرورگر گوگل خود آدرس اینترنتی vb.ttbank.ir را وارد کنید. (توصیه می‌کنیم این روش را با سیستم یا لپتاپ انجام دهید)

سپس با صفحه زیر روبرو خواهید شد، از بین گزینه‌ها ورود به سامانه مدیریت چک (صیادی) را انتخاب کنید. (برای افراد حقوقی و حقیقی ورود به صفحه یکسان است)

سامانه مدیریت چک صیاد بانک توسعه تعاون

پس از انتخاب گزینه «ورود به سامانه مدیریت چک وارد صفحه سامانه پیچک بانک توسعه تعاون خواهید شد.

سایت بانک توسعه تعاون

فیلدهای خواسته شده اعم از کدملی، شماره همراه و متن تصویری را با دقت پر کنید.

سپس گزینه ورود را انتخاب نمایید.

شما به همین راحتی وارد سامانه مدیریت چک بانک توسعه تعاون خواهید شد.

ثبت چک صیادی بانک توسعه تعاون در سامانه صیادی vb.ttbank.ir

برای ثبت چک بانک توسعه تعاون شما ابتدا باید مانند مراحل بالا در سامانه صیاد این بانک ثبت نام نمایید. سپس مجددا وارد سامانه صیاد این بانک شوید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

سامانه صیادی بانک توسعه تعاون

پس از ورود به سامانه گزینه ثبت چک صیادی را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید فیلدهای خواسته شده نظیر شناسه ۱۶ رقمی چک، تاریخ چک و اطلاعات دریافت کننده چک را وارد کنید.

سپس گزینه ثبت چک صیادی را انتخاب کنید تا ثبت نهایی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه

ثبت چک صیادی در همراه بانک توسعه تعاون

یکی دیگر از روش‌های ثبت چک صیادی بانک توسعه تعاون استفاده از همراه بانک است. برای استفاده از همراه بانک باید ابتدا آن را دانلود و سپس روی گوشی خود نصب نمایید. به منظور راحتی شما لینک مستقیم دانلود همراه بانک توسعه تعاون برای گوشی اندروید و آیفون را در ادامه قرار داده‌ایم.

برای دانلود برنامه همراه بانک توسعه تعاون برای گوشی اندروید روی لینک زیر کلیک نمایید:

برای برنامه همراه بانک توسعه تعاون برای گوشی آیفون روی لینک زیر کلیک نمایید:

پس از نصب همراه بانک توسعه تعاون وارد آن شوید و اطلاعات خواسته شده نظیر نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید.

ثبت چک صیادی در همراه بانک تقریبا مشابه ثبت چک در سامانه صیاد است. بنابراین اگر با نحوه ثبت چک صیادی در اینترنت بانک توسعه تعاون آشنا باشید، می‌توانید به راحتی در همراه بانک توسعه تعاون چک صیادی خود را ثبت نمایید. اما لازم است بدانید که عملیات مربوط به چک صیادی هر بانکی فقط در همراه بانک همان بانک انجام می‌شود. بنابراین باید برای ثبت، تایید و حتی استعلام چک هر بانکی یک برنامه جدا روی گوشی خود نصب نمایید. اما نگران نباشید ما در ادامه برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که این مشکل را رفع می‌نمایید.

حتما بخوانید: پاسخ به ۱۲ سوال کلیدی در مورد چک سرقتی/مفقودی

ثبت چک تمامی بانک‌ها

پیش‌تر گفتیم که برای استفاده از خدمات صیادی هر بانک فقط باید برنامه همان بانک را نصب نمایید. به همین منظور تصمیم گرفتیم برنامه‌ای معرفی کنیم که عملیات چک صیادی همه بانک‌ها را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند. شما می‌توانید با این برنامه در کوتاه‌ترین زمان ثبت، تایید، استعلام سرقتی و حتی انتقال زنجیره‌ای بگیرید. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا ساد۲۴ را نصب کنید.

سپس جهت احرازهویت اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

در بین خدمات، خدمت ثبت چک را انتخاب کنید.

ثبت چک بانک توسعه تعاون در سامانه صیادی

سپس از بین بانک‌های فعال، بانک توسعه تعاون را انتخاب کنید.

اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

در نهایت گزینه ثبت را انتخاب کنید تا عملیات ثبت نهایی گردد.

شما به همین راحتی توانستید چک صیادی تمام بانک‌ها و توسعه تعاون را ثبت نمایید.

درنهایت

برای ثبت چک صیادی بانک توسعه تعاون ۳ راه دارید که به طور کامل در این مطلب از ساد۲۴ به آن پرداختیم. یکی از این روش‌ها ثبت چک در سامانه صیاد vb.ttbank.ir است، یکی دیگر از روش‌ها ثبت چک صیادی استفاده از همراه بانک است. علاوه بر این دو روش برای ثبت چک در تمامی بانک‌ها روشی معرفی نمودیم، آن‌هم استفاده از اپلیکیبشن همه جانبه ساد۲۴ است. در این برنامه علاوه‌بر ثبت چک صیادی می‌توانید استعلام، انتقال، تایید یا رد، استعلام سرقتی و حتی انتقال زنجیره‌ای را مشاهده نمایید، امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

چنانچه سوالی درباره ثبت چک صیادی این بانک دارید، در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید تا همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگو شما باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا