آموزش ثبت چک صیادی بانک سینا

اگر دسته چک بانک سینا در دست دارید و قصد ثبت برگه آن‌ها را دارید این مطلب از ساد۲۴ را تا انتها مطالعه کنید. زیرا ما در این مطلب به نحوه ورود به سامانه صیاد بانک سینا، نحوه ثبت چک صیادی در این سامانه و ثبت چک صیادی بانک سینا از طریق همراه بانک را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه ورود به سامانه صیاد بانک سینا ib.sinabank.ir

طبق قانون بانک مرکزی، برای استفاده از چک‌های صیاد صادرکننده باید آن را ثبت نمایید و دریافت کننده نیز باید آن را تایید کند. به همین منظور بانک سینا برای راحتی مشتریان خود سامانه را ارائه نموده است که فرایند این کار برای مشتریانش تسهیل گردد. بنابراین اگر قصد ورود به این صفحه را برای انجام هر عملیاتی نظیر ثبت، انتقال، استعلام و حتی تایید یا رد آن را دارید پیشنهاد می‌‌کنیم این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه نمایید.

ابتدا در مرورگر سیستم یا لپتاپ خود آدرس اینترنتی ib.sinabank.ir را درج و سپس سرچ کنید.

سپس با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

سامانه صیادی بانک سینا

سپس فیلدهای خواسته شده اعم از نام کاربری، رمز عبور، نوع ورود و کد امنیتی را وارد نمایید.

درنهایت روی دکمه «ورود» کلیک کنید.

شما به همین راحتی وارد سامانه صیادی بانک سینا خواهید شد. از این طریق می‌توانید ثبت، تایید، انتقال و حتی استعلام چک بانک سینا را انجام دهید. البته توجه داشته باشید که این سامانه فقط مربوط به چک‌های بانک سینا است.

نحوه ثبت چک صیادی بانک سینا

برای ثبت چک بانک سینا در سامانه صیادی ابتدا باید نشانی اینترنتی ib.sinabank.ir را مطابق مطلب بالا سرچ نمایید، سپس فیلدهای خواسته شده را پر نمایید.

ثبت چک بانک سینا

سپس در صفحه جدید روی بخش «چک» کلیک نمایید.

در صفحه جدید شناسه ۱۶ رقمی چک را وارد نمایید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در صفحه بعدی از شما تاریخ، مبلغ و علت خرید پرسیده می‌شود، پس از درج پاسخ آن‌ها دکمه ادامه را کلیک کنید.

در ادامه شما باید اطلاعات گیرنده چک (نام، کدملی، شماره مشتری و غیره) را وارد کنید و روی گزینه ادامه کلیک نمایید.

درنهایت تمام اطلاعات را مجددا بررسی نمایید و سپس گزینه ثبت را انمتخاب نمایید.

شما به همین راحتی می‌توانید چک بانک سینا را ثبت کنید.

بیشتر بدانید: ثبت چک صیاد در سامانه صیاد بانک ملی

نحوه ثبت چک صیادی در همراه بانک سینا

یکی دیگر از راه‌های که بانک سینا برای راحتی مشتریان خود ارائه نموده است، استفاده از همراه بانک سینا می‌باشد. افراد برای ورود به همراه بانک سینا ابتدا باید آن را دانلود و سپس روی گوشی خود نصب نمایید. در ادامه با نحوه دانلود و نصب این همراه بانک اشنا خواهید شد.

دانلود و نصب همراه بانک سینا

چنانچه گوشی موبایل شما اندروید است و قصد دانلود برنامه ثبت چک صیادی بانک سینا را دارید روی لینک زیر کلیک نمایید.

اگر قصد دانلود همراه بانک سینا را دارید، روی لینک زیر کلیک نمایید.

پس از دانلود و نصب برنامه شما می‌توانید عملیات‌ها و فرایندهای مربوط به این بانک را در همراه بانک سینا انجام دهید. تقریبا ثبت چک بانک سینا در همراه بانک سینا مشابه ثبت چک در سامانه صیادی ib.sinabank.ir است. بنابراین اگر با نحوه ثبت چک صیادی در ib.sinabank.ir آشنا باشید، به راحتی می‌توانید در همراه بانک نیز این عملیات را انجام دهید. علاوه براین موضوع شما می‌توانید تایید، انتقال و استعلام چک صیادی بانک سینا را انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که فقط عملیات‌های مربوط به بانک سینا را می‌توانید انجام دهید. بنابراین برای ثبت چک صیادی سایر بانک‌ها و صندوق‌ها باید از اپلیکیشن همان بانک استفاده کنید. به عنوان مثال برای ثبت چک صیادی بانک ملی باید از برنامه بانک ملی استفاده نمایید. اما نگران نباشید ما در مطلب حاضر به شما برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که این مشکل را برطرف می‌کند. به‌همین خاطر توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را بادقت مطالعه نمایید.

حتما بخوانید: نحوه تایید دریافت چک صیادی

ثبت چک صیادی تمامی بانک‌ها

پیش‌تر گفتیم در همراه بانک سینا فقط عملیات‌های مربوط به چک صیاد بانک سینا انجام می‌شود. یعنی اگر شما قصد ثبت یا تایید چک صیادی دو بانک مختلف را داشته باشید، باید دو برنامه روی موبایل خود نصب کنید. بله حق با شما است این کار بسیار پر دردسر است. اما نگران نباشید ما شما را درک می‌کنیم و برای این موضوع راه‌حلی داریم. این راه‌حل نصب برنامه کاربردی ساد۲۴ است. شما در این برنامه می‌توانید عملیات‌های مختلف مربوط به چک‌های صیادی بانک‌های مختلف را انجام دهید. از این امور می‌توانیم به ثبت، استعلام وضعیت صاحب حساب، انتقال، ثبت تایید یا رد، استعلام سرقتی، زنجیره انتقال و غیره را اشاره کنیم. برای استفاده از این برنامه کافی است ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. برای نصب این برنامه کاربردی روی لینک زیبر کلیک کنید.

پس از نصب اطلاعات خواسته شده جهت احراز هویت را با دقت وارد کنید. (این مرحله فقط پس از اولین ورود به ساد۲۴ انجام می‌شود)

سپس از بین گزینه‌ها «ثبت چک» را انتخاب نمایید.

انتقال چک صیادی بانک سینا | ثبت چک سینا

پس از این مرحله شما می‌توانید بانک مورد نظر خود را از بین ۳۱ بانک فعال انتخاب نمایید.

در نهایت اطلاعات خواسته شده را درج و سپس ثبت کنید.

شما به همین راحتی در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید ثبت چک صیاد تمام بانک‌ها را انجام دهید.

در نهایت

ما در این مطلب از ساد۲۴ سه روش ثبت چک صیادی بانک سینا را به طور کامل توضیح دادیم. همچنین در مطلب بالا گفتیم که در سامانه صیادی بانک سینا فقط ثبت چک همان بانک امکان‌پذیر است. به همین دلیل برنامه معرفی کردیم که این مشکل را به‌طور کامل برطرف نمایید. امیدواریم این مطلب به شما در ثبت چک صیادی بانک سینا و سایر بانک‌ها کمک بسزایی نموده باشد.

چنانچه سوالی در مورد ثبت چک صیادی این بانک دارید که در یان مطلب به آن پرداخته نشده است. سوال خود را در قسمت دیدگاه درج و برای ما ارسال نمایید. تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا