وام ۱۰۰ میلیونی خوداشتغالی با مدرک فنی و حرفه‌ای

وام خوداشتغالی جزء پرطرفدارترین وام‌ها می‌باشد که افراد فاقد شغل به دنبال دریافت آن هستند. اگر شما هم مدرک فنی و حرفه‌ای دارید، بیکار هستید و به دنبال راه‌اندازی کسب و کار می‌باشید در این مقاله به شما کمک می‌کنیم وام با مدرک فنی و حرفه‌ای بگیرید و کسب و کار خود را راه‌اندازی نمایید. در ادامه روش دریافت وام فنی و حرفه‌ای، مبلغ وام خوداشتغالی، شرایط دریافت وام و… را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و در آخر یک اپلیکیشن کاربردی در زمینه وام به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند به راحتی وام بگیرید، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

وام خوداشتغالی چیست؟

وام خوداشتغالی چیست؟

وام خوداشتغالی ویژه افرادی است که بیکار بوده و قصد راه‌اندازی یک شغل خانگی یا یک کسب و کار جدید دارند. وام خوداشتغالی که در این مقاله به آن می‌پردازیم توسط سازمان بسیج سازندگی پرداخت می‌شود و کلیه افراد واجد شرایط می‌توانند به صورت غیرحضوری جهت دریافت این وام ثبت نام نمایند.

اگر به دنبال دریافت وام فوری هستید روی بنر زیر کلیک کنید و برنامه ساد۲۴ را به طور مستقیم نصب نمایید.

وام خوداشتغالی ویژه چه کسانی است؟

همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم مهم‌ترین شرط در دریافت وام خوداشتغالی با مدرک فنی و حرفه‌ای این است که بیکار باشید و تابحال بیمه اجباری برای شما رد نشده باشد. سایر شرایط دریافت وام خوداشتغالی بسیج برای متقاضیان به صورت زیر می‌باشد:

  • متقاضی باید بیکار باشد.
  • کارمند دولت نباشد.
  • پرداخت وام خوداشتغالی به کارکنان شاغل سپاه پاسداران با هر عضویتی (پاسدار، کارمند، بسیجی ویژه، خرید خدمت، قراردادی و…)، کلیه کارکنان نیروهای مسلح و اقوام درجه یک (پدر، مادر، همسر) و فرزندان تحت تکفل آنها ممنوع می باشد.
  • پرداخت وام خوداشتغالی به کارکنان بازنشسته سپاه پاسداران، کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح و تسهیلگران و نیروهای خرید خدمت بسیج ممنوع می باشد.
  • متقاضی باید دارای مجوز فعالیت و مدرک از سازمان فنی و حرفه‌ای باشد.
  • وام ویژه کلیه افراد جامعه بوده و نیاز نیست متقاضی عضو بسیج باشد.
  • برای هر طرح اشتغالزا فقط یک نفر می تواند تسهیلات دریافت کند و پرداخت بیش از یک فقره تسهیلات به یک طرح از طریق افراد مختلف ممنوع می باشد. (مکان اجرای طرح تکراری نباشد)
مبلغ وام خوداشتغالی چه قدر است؟

مبلغ وام خوداشتغالی سازمان بسیج سازندگی چه قدر است؟

مبلغ وام خوداشتغالی بسیج از ۱۰۰ میلیون تومان شروع شده و امکان افزایش آن تا ۴ میلیارد تومان وجود دارد. در جدول زیر مبلغ وام خوداشتغالی بسیج را مشاهده می‌نمایید:

گروه شغلیمبلغ وام
تسهیلات فردی۱۵۰ میلیون تومان
تسهیلات کارفرمایی۱۰۰ میلیون تومان به ازای رد کردن بیمه اجباری برای هر نفر
ایجاد نیروگاه خورشیدی۱۲۰ میلیون تومان
چه مشاغلی می‌توانند وام خوداشتغالی بگیرند؟

وام خوداشتغالی بسیج ویژه چه مشاغلی است؟

وام خوداشتغالی بسیج با هدف گسترش کسب و کارهای خانگی، رونق بخشیدن به مشاغل کشاورزی و دامداری و کمک به جمعیت روستانشین و افراد کم برخوردار به متقاضیان پرداخت می‌شود. ۶ گروه شغلی زیر می‌توانند از این وام استفاده نمایند:

  • پرورش دام و طیور
  • کشاورزی
  • صنایع تبدیلی
  • صنایع دستی
  • شرکت‌های دانش بنیان
  • آموزش و توانمندسازی

در جدول زیر زیرگروه‌های مشاغلی که می‌توانند از وام خود اشتغالی بسیج استفاده کنند را مشاهده می‌نمایید:

پرورش دام و طیورپرورش ماکیان، پرورش دام و طیور، پرورش زنبور عسل، شیلات و آبزیان، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور و مرغ بومی
کشاورزیتولید خوراک و علوفه دام، کاشت دانه‌های روغنی، تولید سموم و کدهای فسفات در حوزه کشاورزی، گیاهان دارویی، پرورش گل و گیاه و نهال، پرورش قارچ، کشت و تولید زعفران، تولید بذر، گلخانه(ایجاد و تجهیز)، ایجاد استخرهای کشاورزی، زراعت باغبانی
صنایع تبدیلیخرید دستگاه‌های صنایع تبدیلی و بسته بندی، خشک کردن و بسته بندی مواد، تولید عرقیجات و اسانس گیری، تولید شوریجات، ترشیجات و شرینی جات
دانش بنیانتولید سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، تولید تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و پالایشگاهی؛ تولیدات نرم افزاری و سخت افزاری، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم‌های خودکار
آموزش و توانمندسازیمهدکودک قرآنی
روش ثبت نام وام اشتغالزایی بسیج

روش ثبت نام وام اشتغالزایی بسیج سازندگی چگونه است؟

جهت ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی اشتغالزایی می‌توانید به سامانه ثبت نام تسهیلات مقاومتی بخش تسهیلات مراجعه نمایید. اما روش ساده‌تر ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی به ترتیب زیر می‌باشد:

  1. ابتدا برنامه ساد۲۴ را از کافه بازار، گوگل پلی و یا مایکت دانلود و نصب نمایید.
دانلود برنامه وام فوری
  1. سپس در صفحه اصلی برنامه ساد۲۴ وارد قسمت پیشخوان اپلیکیشن شوید.
نصب برنامه ساد24 برای وام فوری
  1. قسمت پیشخوان برنامه ساد۲۴ شامل لینک‌های کاربردی و مهم می‌باشد که شما باید لینک ثبت نام وام اشتغالزایی را انتخاب کنید.
سایت ثبت نام وام اشتغالزایی
  1. سپس به طور مستقیم وارد سایت ثبت نام وام اشتغالزایی شده و از قسمت تسهیلات می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.
سایت ثبت نام وام اشتغالزایی

پس از ثبت نام در سایت وضعیت ثبت نام و مدارک شما بررسی شده و از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌گردد.

مدت بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغالزایی چه قدر است؟

مدت بازپرداخت وام اشتغالزایی ۲ تا ۵ سال می‌باشد و سود وام صدمیلیونی ۴ درصد است. تعداد ضامنی که برای وام اشتغالزایی باید به بانک معرفی کنید بستگی به مبلغ وام داشته و توسط بانک مشخص می‌شود.

چگونه وام فوری بگیریم؟

چگونه وام فوری بگیریم؟

قبل‌تر اشاره کردیم که در قسمت پیشخوان برنامه ساد۲۴ امکان ثبت نام وام اشتغالزایی برای شما وجود دارد. یکی از قسمت‌های کاربردی این برنامه در زمینه وام قسمت بانک و وام برنامه ساد۲۴ می‌باشد. در این قسمت اطلاعات ۳۰۰ طرح وام از بانک‌های مختلف برای شما وجود دارد و می‌توانید طرح‌های وام فوری، وام بدون ضامن و سایر وام‌های بانکی را بر اساس ۳۲ بانک دسته بندی کرده و مشاهده نمایید. دانلود برنامه ساد۲۴ و بررسی قسمت بانک و وام این برنامه به شما کمک می‌کند بتوانید وام فوری دریافت نمایید.

دریافت وام با برنامه ساد24

اگر در قسمت قبل برنامه ساد۲۴ را نصب نکردید می‌توانید هم اکنون برنامه ساد۲۴ را نصب نمایید و از خدمات آن در زمینه چک و وام استفاده کنید.

در پایان

در این مقاله روش دریافت وام اشتغالزایی سازمان بسیج سازندگی را بررسی کردیم و فهمیدیم با نصب برنامه ساد۲۴ می‌توانیم به راحتی جهت دریافت وام اشتغالزایی ثبت نام کنیم و به طرح‌های وام همه بانک‌های کشور دسترسی داشته باشیم. اگر سوالی در زمینه وام اشتغالزایی و روش دریافت وام از طریق برنامه ساد۲۴ دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

1.2/5 - (1688 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫58 دیدگاه ها

  1. سلام. ۲تا مدرک فنی و حرفه ای دارم، هم عکاسی هم تصویر برداری. اقدام به خرید مغازه کردم جهت تاسیس اتلیه. سازمان فنی حرفه ای، مبلغِ وامِ بالاتری که بشه باهاش کمکِ خریدِ مغازه بشه داره؟
    مثلا یک میلیار، یا ۵۰۰میلیون
    ضامن هم دارم
    کارت عکاسی و تصویربرداری هم از اتحادیه عکاسان گرفتم

    1. سلام بله جهت دریافت این وام باید به سامانه کارا مراجعه نمایید.

  2. سلام وقت بخیر
    این وام شامل مدارک فنی و حرفه ای رشته ی نقاشی تمام تکنیک ها مثل سیاه قلم،آبرنگ، رنگ و روغن و … میشه‌؟برای تاسیس آموزشگاه یا آتلیه

  3. سلام خسته نباشید
    ببخشید بنده قبلا وام از کمیته امداد برای اشتغال گرفتم و خوشبختانه از کارم راضی هستم ولی مبلغش کم بود نتونستم تمام لوازم رو تهیه کنم ایا از فنی حرفه ای یا وام خدمت میتونم برای بهتر تجهیز شدن کارم استفاده کنم یا دیگه وامی بهم تعلق نمیگیره
    ممنون

    1. سلام کاربر عزیز اولویت دریافت وام با کسانی است که قبلا وام نگرفته باشند.
      نصب برنامه ساد۲۴ از لینک زیر به شما کمک می کند راحت تر وام بگیرید
      https://sad24.ir/l/ci

  4. با سلام، من مدرک ارایشگری فنی وحرفه ای مردانه گرفته ام.توی گروهای شغلی بسیج سازندگی ارایشگری هم وام تعلق میگیره و جزو کدوم دسته میشه.و ایا امکان داره بعد از دریافت وام محلی رو اجاره و کار رو شروع کنم یا حتما باید اول مغازه ای اجاره کنم و اطلاعاتش رو بفرستم.

  5. سلام من مدرک فنی حرفه ای خیاطی دوره نازک دوزی رو دارم میخواستم بدونم همین روشی ک توضیح دادید باید وام بگیرم ؟و اینکه برای وام گرفتن حتما باید وسایل خیاطی مثل چرخ صنعتی داشته باشم چون پولی ندارم صنعتی بخرم یک چرخ ژانومه و سر دوز دارم فقط امکان گرفتن وام هست؟؟

  6. سلام خسته نباشید من مدرک فنی حرفه ای خیاطی دارم وام میتونم بگیرم؟ تو خونه کار کنم؟

    1. سلام مدرک شما باید مورد تایید فنی و حرفه ای باشد. مدت پرداخت وام به تعداد متقاضیان بستگی دارد.
      اگر دوست دارید راحت وام بگیرید برنامه زیر را نصب کنید.
      https://sad24.ir/l/ci

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا