سقف انتقال وجه بین بانکی

انتقال وجه بین بانکی به چند روش مختلف انجام می‌شود و هر روش ابزار مخصوص به خود را دارد. از این رو تعیین کننده سقف انتقال وجه بین بانکی نوع روش‌ آن‌ها است. بنابراین باید بگوییم که اگر به دنبال اطلاع از سقف انتقال وجه هستید، ابتدا باید به نوع و ابزار انتقال وجه توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب از ساد۲۴ به‌طور کامل این سقف انتقال وجه با ابزارهای مختلف را در سال ۱۴۰۳ بررسی خواهیم کرد.

سقف انتقال وجه در ابزارهای مختلف

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، سقف تراکنش‌های بین بانکی به ابزارهای که برای انتقال از آن‌ها استفاده می‌کنیم بستگی دارد. اما منظور از این ابزارها چیست؟ در ادامه با این ابزارها بیشتر آشنا خواهید شد.

سقف انتقال وجه از طریق خودپرداز

سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق خودپرداز

یکی از روش‌های مطمئن و راحت برای انتقال وجه استفاده از خودپرداز است. افراد در این روش باید حضوری به خودپردازهای سطح شهر مراجعه فرمایند و فرایند انتقال وجه را انجام دهند. شما در این روش می‌توانید تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان انتقال وجه کنید. اگر قصد انتقال مبلغ بیشتری را دارید توصیه می‌کنیم از سایر روش‌ها استفاده کنید.

توجه: در دو روش ساتنا و پایا سقف انتقال وجه با هم متفاوت است.

سقف انتقال وجه از طریق اینترنت بانک و همراه بانک

سقف انتقال وجه با شماره شبا از طریق همراه بانک

سقف انتقال وجه در این روش روزانه ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه یک میلیارد تومان است. یعنی شما هر ۲۴ ساعت فقط ۲۰۰ میلیون می‌توانید از کارتی به کارت دیگری واریز کنید و هر ماه فقط می‌توانید یک میلیارد جابه‌جا نمایید.

سقف انتقال وجه اینترنتی بانک ملی بام نیز همین مبلغ است.

شاید لازم باشد بخوانید: بهترین روش دریافت شماره شبا بانک ملی

سقف انتقال وجه از طریق برنامک‌ها

سقف انتقال وجه به وسیله برنامک‌ها بستگی به بانک آن برنامه دارد و معمولا این مبلغ روزانه محسوب می‌شود. برای اطلاع از این موضوع توصیه می‌کنیم به شماره گویا بانک تماس حاصل فرمایید.

سقف انتقال وجه حضوری

سقف انتقال وجه حضوری

منظور از انتقال وجه حضوری، مراجعه به شعب بانک است. در این حالت شما می‌توانید روزانه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه یک میلیاردتومان انتقال دهید. البته در این روش می‌توانید با ارائه مستندات به بانک، سقف انتقال را افزایش دهید.

چنانچه قصد دریافت شماره شبا بانک‌های مختلف را دارید توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن همه جانبه ساد۲۴ استفاده کنید. در این برنامه از طریق هم شماره کارت و هم شماره حساب می‌تانید شماره کارت را دریافت کنید و هم برعکس.

سخن آخر

ما در این مطلب از ساد۲۴ به سقف انتقال وجه بین بانکی در ابزارها و روش‌های مختلف پرداختیم. امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک بسزایی نموده باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا