چطور رمز جدید بانک پاسارگاد را فعال کنیم ؟ (آموزش دریافت رمز برای ورود به اینترنت بانک و وی بانک)

با توجه به حمله سایبری اخیر که باعث اختلال در سامانههای بانک پاسارگاد شده، بانک برای حفظ امنیت حسابهای کاربران اقدام به صدور رمزهای جدید کرده است. در این مقاله، به طور کامل نحوه دریافت و فعالسازی رمز جدید، بازیابی نام کاربری و رمز عبور، و مدیریت حسابهای وی بانک و همراه بانک پاسارگاد را آموزش میدهیم.
دریافت رمز عبور همراه بانک پاسارگاد

با توجه به اطلاعیه جدید بانک پاسارگاد ضمن تایید مشکلات پیش آمده، مشتریان بانک پاسارگاد می توانند با طی کردن مراحل زیر رمز عبور جدید خود را دریافت کنند:
۱- به آدرس رسمی وی بانک پاسارگاد مراجعه کنید.
۲- گزینه ورود به وی بانک پاسارگاد را انتخاب نمایید.
۳- روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.
۴-احراز هویت را انجام دهید و رمز جدید همراه بانک و وی بانک پاسارگاد را دریافت نمایید.
* در ادامه این اطلاعیه، بانک پاسارگاد از مشتریان خود خواسته از انتخاب رمزهای ساده خودداری کنند و از کلیک روی لینکهای ناشناس پرهیز کنند.
*رمز عبور جدید هم برای ورود به وی بانک و هم برای ورود به همراه بانک پاسارگاد قابل استفاده است.
بیشتر بخوانید: ثبت چک صیاد بانک پاسارگاد
دریافت نام کاربری همراه بانک پاسارگاد
بنابراین باتوجه به مطالب بالا نام کاربری مشتریان بانک پاسارگاد به صورت پیش فرض کد ملی است.
تغییر نام کاربری بانک پاسارگاد

جهت تغییر نام کاربری خود ۴ مرحله دارید که در ادامه مقاله به صورت کامل به شما توضیح داده میشود که با توجه به شرایط خود می توانید انتخاب کنید و نام کاربری خود را تغییر دهید .
از طریق وی بانک پاسارگاد
-وارد اپلیکیشن شوید.
– به بخش پروفایل کاربری یا تنظیمات بروید.
-گزینه «تغییر نام کاربری» یا «ویرایش اطلاعات کاربری» را انتخاب کنید.
-نام کاربری جدید را وارد کنید و تغییر را ثبت کنید.
-در صورت نیاز، تاییدیه امنیتی (مثل رمز دوم یا کد پیامکی) را وارد کنید.
از طریق همراه بانک پاسارگاد
-وارد همراه بانک شوید.
-به بخش مدیریت حساب یا تنظیمات امنیتی بروید.
-گزینه تغییر نام کاربری را پیدا کنید (اگر وجود داشته باشد).
-نام کاربری جدید را وارد و تغییر را ثبت کنید.
-تایید هویت (مانند رمز دوم یا کد OTP) ممکن است الزامی باشد.
مراجعه حضوری بانک پاسارگاد
-اگر امکان تغییر نام کاربری به صورت آنلاین وجود نداشت، بهترین راه مراجعه حضوری به شعبه است.
-با همراه داشتن کارت ملی و کارت بانکی، درخواست تغییر نام کاربری دهید.
-کارشناسان بانک پس از احراز هویت، تغییر را انجام خواهند داد.
بیشتر بخوانید: کدام بانکها چک الکترونیکی دارند؟
تماس با پشتیبانی بانک پاسارگاد
-ممکن است بتوانید از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی بانک درخواست راهنمایی و تغییر نام کاربری را داشته باشید.
-شماره پشتیبانی بانک پاسارگاد: ۰۲۱۸۲۸۹۰
پیشنهاد ویژه برای کاربران بانک پاسارگاد
پس از فعالسازی رمز جدید اینترنت بانک پاسارگاد، استفاده از ابزارهای مکمل مثل اپلیکیشن ساد۲۴ میتواند به شما کمک کند.
امکانات کاربردی ساد۲۴ برای کاربران بانک پاسارگاد:
- استعلام چکهای صیاد
- استعلام چکهای در راه
- یادآوری سررسید چکها
- دریافت اعتبارسنجی
- انجام تمامی معاملات امن با ساد ۲۴ و…..
- چرا استفاده از ساد۲۴ پیشنهاد میشود؟
- رابط کاربری ساده
- قابل استفاده برای تمام بانکها از جمله بانک پاسارگاد
- امن و مورد اعتماد کاربران فعال در حوزه مالی
برای مدیریت چکها، پیگیری حسابها و افزایش امنیت مالی خود، اپلیکیشن ساد۲۴ را نصب کنید.
سوالات متدوال
۱-آیا امکان استفاده از همراه بانک و وی بانک پاسارگاد فعال شده؟
بله ، در حال حاضر امکان استفاده با یکسری محدودیت ها برای کاربران فعال شده .
۲-آیا رمز دوم پویا در خرید های اینترنتی از طریق کارت ارسال می شود؟
بله، به شماره همراه ثبت شده توسط مشتریان ارسال خواهد شد .
۳-آیا شعبه های بانک پاسارگاد آماده ارائه وجه نقد به مشتریان می باشد؟
بله ، تا سقف ۱۵ میلیون تومان در روز مشتریان می توانند وجه نقد دریافت کنند .