نحوه خرید شارژ ایرانسل مستقیم و غیر مستقیم

از آن جایی که امروزه تلفن همراه و سیم کارت یکی از اساسی‌ترین وسایل موردنیاز افراد است، خرید شارژ برای سیمکارت نیز اهمیت بالایی دارد. ایرانسل، به عنوان یکی از پرچم‌دارترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران، خدمات متنوعی را برای شارژ سیم‌کارت ارائه می‌دهد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب از ساد۲۴ به‌ نحوه خرید شارژ ایرانسل بپردازیم، امیدورایم با خواندن این مطلب یک خرید آسان را تجربه کنید.

همه چیز درباره اپراتور ایرانسل

ایرانسل در سال ۱۳۸۶ با خدماتی نظیر ارائه سیمکارت دائمی، سیمکارت اعتباری، اینترنت پرسرعت و خدمات متنوع دیگری شروع به کار نمود و افتخارات زیادی را کسب کرد.

از افتخارات این اپراتور می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

برترین عرضه‌کننده‌ی خدمات ارتباطی به مدت ۶ سال متوالی

اولین اپراتور با سرویس اینترنت همراه ۴G

اکنون که با این اپراتور آشنا شدید شاید از خود بپرسید، نحوه خرید شارژ در آن چگونه است، در ادامه با نحوه آن بیشتر آشنا خواهید شد.

۵ نحوه خرید شارژ ایرانسل

کد شارژ ایرانسل دائمی با کارت شارژ

برای خرید شارژ ایرانسل شما چند روش پیش رو دارید از این روش‌ها می‌توانیم به خرید از طریق *۱۴۱، خرید مستقیم، خرید برای دیگران و غیره اشاره کنیم. برای آشنایی با آن‌ها این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

خرید شارژ ایرانسل مستقیم از ساد۲۴

یکی از روش‌های خرید شارژ استفاده از اپلیکیشن ساد۲۴ است، در این روش شما باید ابتدا اپلیکیشن ساد۲۴ را دانلود و نصب نمایید.

سپس از بین «خدمات پرداخت» گزینه «خرید شارژ» را انتخاب کنید.

در صفحه جدید شماره موبایل خود را وارد نموده و مبلغ شارژ موردنظر را انتخاب نمایید.

خرید شارژ ایرانسل مستقیم

درنهایت روی گزینه «خرید» کلیک کنید.

شما به همین راحتی می‌توانید برای سیمکارت خود شارژ بخرید.

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

خرید شارژ ایرانسل برای دیگران

در این روش شما می‌توانید به آسانی برای دیگران نیز شارژ خرید کنید، برای این کار کافی است در مرحله دوم یا همان مرحله انتخاب شماره موبایل، شماره فرد موردنظر را وارد نمایید و سپس مراحل گفته شده در بالا را پشت سر بگذرانید.

قبل از اینکه به سراغ سایر روش‌های خرید شارژ برویم، باید بگوییم که ساد۲۴ یک اپلیکیشن همه جانبه است که خدمات بی‌نظیر زیادی مثل خرید اینترنت، محاسبه طلا، محاسبه اقساط وام، استعلام چک صیادی، ثبت چک صیادی، اعتبارسنجی و ده‌ها خدمت دیگری را دارد. پس توصیه می‌کنیم با یک تیر دو نشان بزنید و تا دیر نشده از خدمات این اپلیکیشن بهرمند شوید.

نحوه شارژ ایرانسل *۱۴۱

یکی از روش‌های دیگر خرید فیزیکی شارژ یا به اصطلاح دیگری نحوه شارژ ایرانسل با رمز است. برای این نوع خرید شما می‌توانید از خودپردازها، کارتخوان‌ها استفاده نمایید. به این نوع خرید شارژ ایرانسل غیر مستقیم نیز می‌گویند.

توجه داشته باشید که روی آن کد شارژ ایرانسل ۱۲ یا ۱۶ رقمی وجود دارد، با شماره‌گیری *۱۴۱* کد ۱۶ رقمی# را وارد نمایید و سپس شماره‌گیری کنید.

توجه: چنانچه دستگاه قادر به چاپ رمز شما نبود، از همان دستگاه و کارت بانکی درخواست پرینت مجدد کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق تلفن گویا ۷۰۷۱

یکی دیگر از روش‌های خرید شارژ، تماس با تلفن گویا ۷۰۷۱ است. توجه داشته باشید برای تماس با این شماره باید از طریق شماره ایرانسل خود اقدام نمایید. اما چنانچه نتوانستید از طریق خط ایرانسل خود این کار انجام دهید، با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ تماس بگیرید.

در این روش شما می‌توانید شارژ ۵ هزارتومانی، ۱۰ هزارتومانی و ۲۰ هزارتومانی خریداری کنید.

خرید شارژ ایرانسل از طریق وب‌سایت

یکی دیگر از روش‌های خرید شارژ استفاده از وب‌سایت آن است، برای این کار باید وارد سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir شوید. سپس وارد قسمت فروشگاه شده و گزینه خرید شارژ را انتخاب کنید. در صفحه باز شده مقدار شارژ موردنظر خود را وارد نموده و سپس مراحل پرداخت را پشت سر بگذرانید. توجه داشته باشید که اگر قصد خرید شارژ شگفت انگیز را دارید در مرحله پیش از تعیین مبلغ این مورد را مشخص کنید.

خرید شارژ از طریق ایرانسل من

یکی دیگر از روش‌های خرید شارژ، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است. در این روش باید ابتدا گزینه «شارژ» را انتخاب نمایید. سپس گزینه افزایش شارژ را انتخاب نموده و مبلغ شارژ را از طریق درگاه پرداخت ارسال نمایید.

همچنین اگر خرید شارژ ایرانسل برای دیگران می‌خواستید گزینه «ارسال شارژ» را انتخاب نموده و شماره موبایل مقصد را وارد کنید و مبلغ موردنظر را تعیین نمایید. سپس مبلغ مورد نظر را انتخاب و از طریق درگاه پرداخت مبلغ را وارد کنید.

کد مانده شارژ ایرانسل

اگر نمی‌دانید چقدر از شارژ شما باقی مانده است یکی از کدهای دستوری زیر را شماره‌گیری کنید.

 #2*1*555* 

 1#*141* 

سخن آخر

ما در این مطلب از ساد۲۴ به انواع نحوه خرید شارژ ایرانسل پرداختیم، امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی برای سیمکارت خود شارژ خریداری نمایید.

به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا