چگونگی دریافت وام با سفته! فوری و بدون دردسر

دریافت وام با سفته در دسته وام‌های بدون ضامن قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید وام فوری با ضمانت سفته بگیرید باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشید. در ادامه شرایط دریافت وام سفته بانک رسالت، صادرات ایران، صنعت و معدن، دی و… را بررسی می‌کنیم. اگر می‌خواهید شرایط دریافت وام صد میلیونی با ضمانت سفته را بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش دریافت وام یک روزه با سفته

دریافت وام یک روزه با سفته

بانک مرکزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ بانک‌ها را موظف کرده است که از انواع وثایق جهت ضمانت وام استفاده نمایند. سفته، سیم کارت، سند ملکی، فیش حقوقی و… از انواع موارد ضمانت وام‌های بانکی در کشور می‌باشند. متاسفانه بانک‌ها هنوز ابلاغیه بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند اما به زودی وام یک روزه با سفته توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود. در حال حاضر این وام توسط موسسات خصوصی در شهرهای مختلف پرداخت می‌شود.

رتبه اعتباری چیست؟ اگر جواب این سوال را نمی‌دانید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما در مورد آن در وبلاگ ساد۲۴ مطالعه کنید.

اگر نیاز فوری به دریافت وام دارید در برنامه ساد۲۴ می‌توانید ۳۰۰ طرح وام از بانک‌های مختلف را بررسی کرده و متوجه شوید چه وامی را از چه بانکی دریافت کنید. جهت نصب مستقیم برنامه ساد۲۴ روی بنر زیر کلیک کرده و ساد۲۴ را نصب نمایید.

بهترین طرح‌های وام از بانک‌های مختلف
روش دریافت وام فوری

کدام بانک با سفته وام می‌دهد؟

در حال حاضر بانک‌های آینده، رسالت، صادرات ایران، دی و صنعت و معدن وام با سفته پرداخت می‌کنند. که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم.

دریافت وام فوری بانک رسالت با سفته

وام فوری بانک رسالت با سفته

جهت دریافت وام سفته بانک رسالت باید ابتدا وارد پیشخوان مجازی بانک رسالت شوید. سپس پس از ثبت نام و استعلام رتبه اعتباری می‌توانید درخواست وام بدون ضامن یا همان وام با سفته نمایید. توجه کنید دو ویژگی جهت دریافت وام فوری با سفته بانک رسالت مهم می‌باشد:

  1. رتبه اعتباری خوب
  2. میانگین حساب خوب

شرایط دریافت وام فوری بانک رسالت با سفته را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید:

مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومان
مدت بازپرداخت۳۶ ماه
سود وام۲ الی ۴ درصد

اگر شرایط سپرده‌گذاری در بانک رسالت ندارید می‌توانید وام فوری ۱۰ میلیون تومانی و یا وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رسالت را دریافت نمایید. وام فوری بانک رسالت جهت خرید کالا بوده و می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، کالا خریداری نمایید.

در حال حاضر دریافت وام بدون ضامن با سفته الکترونیک امکان پذیر است که ما در وبلاگ ساد۲۴ در مورد سفته الکترونیک و روش‌های صدور آن صحبت کرده‌ایم.

دریافت وام فوری بانک آینده با سفته

وام فوری بانک آینده با سفته

بانک آینده نیز وام فوری با سفته پرداخت می‌کند. اما این وام سود بالایی دارد اما شما می‌توانید یک روزه وام با سفته دریافت نمایید. وام با سفته بانک آینده جهت خرید کالا بوده و با استفاده از رتبه اعتباری پرداخت می‌شود. جهت دریافت وام فوری بانک آینده باید به سایت لندو مراجعه کنید و جهت دریافت وام با ضمانت سفته درخواست دهید. شرایط دریافت وام فوری و با ضمانت سفته بانک آینده را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام۲۰ میلیون تومان
سود وامحدود ۲۱ درصد
مدت بازپرداخت۱۲ ماه
دریافت وام فوری با سفته در تهران

روش دریافت وام فوری با سفته در تهران

جهت دریافت وام فوری با سفته در تهران و یا وام فوری در کرج همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد باید به یکی از ۴ بانک رسالت، آینده، صادرات و یا صنعت و معدن مراجعه کنید. اگر کارمند دولت هستید و یا در یک شرکت خصوصی بزرگ کار می‌کنید دریافت وام بدون ضامن یا همان وام با سفته از بانکی که حقوق خود را دریافت می‌کنید آسان‌ترین راه دریافت وام با سفته می‌باشد.

در مقاله چگونه وام بدون ضامن بگیریم به طور کامل در این مورد صحبت کرده‌ایم.

دریافت وام با سفته از دیوار

دریافت وام با سفته در دیوار

حتما آگهی‌های زیادی در مورد دریافت وام فوری با سفته در دیوار دیده‌اید توجه کنید قبل از اعتماد به این آگهی‌ها در مورد صحت آن تحقیق کنید. اگر به دنبال اطلاعات وام بانک‌های مختلف هستید ما به شما نصب برنامه ساد۲۴ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اپلیکیشن ساد۲۴ یک برنامه خوب در زمینه امور مالی و چک صیاد می‌باشد که اطلاعات بینظیر زیادی در مورد طرح‌های وام بانک ملی، ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی و… در اختیار شما قرار می‌دهد. با نصب رایگان برنامه ساد۲۴ از از طریق لینک‌های زیر به آسانی می‌توانید وام بگیرید و امور مالی خود را مدیریت کنید.

دانلود برنامه دریافت وام فوری از کافه بازار
دانلود برنامه دریافت وام فوری از گوگل پلی

جمع بندی

در این مقاله انواع روش‌های دریافت وام با سفته را بررسی کردیم و فهمیدیم چگونه می‌توان وام با سفته بانک رسالت و یا بانک آینده را دریافت کرد. شما نیز اگر تجربه‌ای در زمینه دریافت وام با سفته دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

3.8/5 - (35 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام ، من یک وام فوری با سفته یا هر جور دیگری تا مبلغ ۳ میلیون تومان یا حتی کمتر برای خریدن کالایی که به فروشنده قول داده ام‌ را نیاز دارم ، هر چی گشتم نبود لطفاً راههمایی کنید.
    ممنونم

  2. سلام وقت بخیر،بنده در سامانه مرات اعتبار سنجی انجام دادم،الان چطور باید ضامنی که در رسالت حساب داره پیدا کنم?تا مبلغ۲۱۰ میلیون هم میتونم ضامن بشم خودمبا تشکر

  3. سلام شبتوندبخیر من چکونه میتوانم وام بدون ضامن قوری از روی سفته بگیرم ازاد البته

    1. سلام جهت دریافت وام بدون ضامن از بانک ها باید رتبه اعتباری خوبی داشته باشید.
      با نصب برنامه ساد۲۴ هم رتبه اعتباری خود را ارزیابی کرده و می توانید راحت تر وام بگیرید.
      https://sad24.ir/l/ci

  4. ما چطور ثبت کنم‌ به کجا چه بانک بروم برای وام اشتغال یا وام‌ ده میلیون چطور بگیرم‌کدام‌بانک‌ مراجعه کنید

  5. نن در سماح ثبت نام کردم وام ۵ میلیونی که گبتند را چطوری باید ثبت نام کنیم یا خودشون میریزن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا