جذب نماینده ثبت چک صیاد (بدون رمز پویا و اینترنت بانک)

ثبت چک از ملزومات معامله با چک صیاد می‌باشد. حتما می‌دانید با روی کارآمدن چک‌های صیادی باید مراحل صدور، تایید و انتقال چک در سامانه صیاد ثبت شود و چکی که ثبت نشده باشد عملا در بانک نقد نشده و مشکلات زیادی برای گیرنده چک به وجود می آورد. ثبت اطلاعات چک در سامانه صیاد برای بسیاری از افراد کار نسبتا سختی می‌باشد و متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم و پایین بودن سطح سواد برخی از افراد جامعه شاهد به وجود آمدن مشکلات زیادی در این زمینه هستیم.

جذب نماینده ثبت چک صیاد

سامانه ساد۲۴ به عنوان یک سامانه پیشرو در زمینه کاهش جرایم در زمینه چک این نیاز را احساس کرده و با پیاده‌سازی آسان پنل ثبت چک به دنبال کاهش جرایم در زمینه تبادل چک صیاد در جامعه می‌باشد.

توضیحات کامل در مورد پنل چک صیاد ساد۲۴ را در ویدیو زیر مشاهده نمایید:

هم اکنون می‌توانید درخواست نمایندگی خود را در لینک زیر ثبت نمایید:

درخواست نمایندگی پنل چک صیاد ساد۲۴

در این راستا خدمات ثبت چک صیاد، تایید چک صیاد، انتقال چک صیاد و استعلام ثبت چک بدون نیاز به اینترنت بانک و رمز پویا از طریق دفاتر پیشخوان، کافی نت ها و دفاتر فعال در حوزه it به کاربران ارائه می‌گردد.

با عضویت شما نماینده گرامی در پنل چک صیاد ساد۲۴، امکان تایید و انتقال چک صیاد همه بانک‌ها برای شما فراهم می‌باشد و همچنین در حال حاضر ثبت چک صیاد بانک صادرات نیز فعال است که تمام سعی ما بر این است که در آینده خدمات ثبت چک ویژه همه بانک‌ها در پنل فعال شده و نمایندگان عزیز به آسانی و بدون محدودیت بتوانند روزانه هزاران چک ثبت کنند.

از شما دعوت می‌شود وارد لینک زیر شده و درخواست نمایندگی خود را در پنل چک صیاد ساد۲۴ ثبت نمایید تا براساس اولویت، در اسرع وقت درخواست شما بررسی شده و دسترسی شما فعال گردد.

درخواست نمایندگی پنل چک صیاد ساد۲۴

چه مدارکی برای درخواست نمایندگی چک صیاد نیاز است؟

شما باید تصویر پروانه کسب و کارت ملی خود را در زمان ثبت نام در پنل بارگزاری نمایید.

آیا سقف مشخصی برای دریافت هزینه از مشتری تعیین شده است؟

خیر تعیین مبلغ هزینه دریافتی از مشتری به عهده نماینده می‌باشد.

در حال حاضر پروانه کسب ندارم آیا می‌توانم درخواست نمایندگی نمایم؟

خیر، جهت فعالسازی پنل باید پروانه کسب شما موجود بوده و دارای اعتبار باشد.

جهت جذب نماینده محدودیت وجود دارد؟

سامانه ساد۲۴ قصد دارد سرویس چک صیاد خود را در اختیار تمام متقاضیان قرار دهد اما اولویت با کسانی است که زودتر درخواست نمایند.

1.6/5 - (113 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا