وام قرض الحسنه چیست؟ چگونه وام قرض الحسنه بگیریم؟

وام قرض الحسنه یکی از بهترین طرح‌های تسهیلات بانک‌ها می‌باشد. شاید فکر کنید دریافت وام قرض الحسنه کار سختی می‌باشد اما در این مقاله آسان‌ترین روش دریافت وام قرض الحسنه از ۷ بانک رسالت، مهر ایران، سینا، ملی، پست بانک، اقتصاد نوین و صادرات را بررسی کرده‌ایم. آیا می‌دانید اپلیکیشن ساد۲۴ به شما کمک می‌کند به آسانی وام بگیرید؟ اگر جواب این سوال را نمی‌دانید تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه شوید.

وام قرض الحسنه چیست

وام قرض الحسنه چیست؟

قرض الحسنه یعنی مقداری از مال خود را جدا کرده و با احسان و روی خوش و بدون چشم داشت به دیگران داد. در قرض الحسنه هرگونه دریافت سود اضافه باعث ربای آن می‌شود. وام قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود طرفداران زیادی دارد که در این مقاله قصد داریم آسان‌ترین روش دریافت وام قرض الحسنه از بانک‌های مختلف را بررسی نماییم.

از چه بانکی وام قرض الحسنه بگیریم؟

چه بانک‌هایی وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند؟

بانک‌های زیادی وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند اما برای دریافت وام با سود ۲ تا ۴ درصد باید در این بانک‌ها سپرده‌گذاری بلند مدت انجام دهید.

وام قرض الحسنه بانک رسالت، وام قرض الحسنه بانک مهرایران، وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین، وام قرض الحسنه بانک سینا، وام قرض الحسنه پست بانک، و وام بدون سود بانک صادرات از بهترین طرح‌های وام قرض الحسنه می‌باشند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت

بانک رسالت از جمله بانک‌های پیشرو در پرداخت وام می‌باشد. در سال ۱۴۰۱ مبلغ وام قرض الحسنه بانک رسالت برای افراد حقیقی حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان و افراد حقوقی حداکثر ۵۰۰ میلیون می‌باشد. در جدول زیر شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت را مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام قرض الحسنه بانک رسالتحداکثر ۲۰۰ میلیون تومان
سود وام قرض الحسنه۲ الی ۴ درصد
مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه۱۲ الی ۶۰ ماه
ضامن وام قرض الحسنهبراساس رتبه اعتباری
سفته الکترونیک
و ضامن رسمی
مبلغ سپردهتا سقف ۲۰۰ میلیون تومان
مدت سپرده گذاری۳ الی ۶ ماه
روش ثبت نام وام قرض الحسنه رسالتمراجعه به پیشخوان مجازی بانک رسالت

بانک رسالت پیشرو بانکداری اینترنتی می‌‎باشد و مراحل افتتاح حساب، سپرده گذاری و دریافت وام در این بانک به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود.
جهت افتتاح حساب و دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت به پیشخوان مجازی بانک رسالت به آدرس //https://www.rqbank.ir مراجعه نمایید.

آیات می‌توانم امتیاز وام بانک رسالت را به شخص دیگری واگذار کنم؟

بله، اگر به هر دلیلی بعد از ایجاد میانگین حساب از دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت پشیمان شدید می‌توانید امتیاز خود را شخص دیگری واگذار کنید.

آدرس نزدیک‌ترین شعبه بانک رسالت و بانک مهر ایران به من کجاست؟

در برنامه ساد۲۴ قسمت بانک و وام آدرس شعب بانکی مختلف و نزدیک‌ترین بانک به شما در اختیارتان قرار داده شده است. از لینک زیر برنامه ساد۲۴ را نصب کنید و از بروزترین اطلاعات بانکی و وام‌های برتر بانک‌های مختلف مطلع باشید.
در برنامه ساد۲۴ قسمت بانک و وام آدرس شعب بانکی مختلف و نزدیک‌ترین بانک به شما در اختیارتان قرار داده شده است. از لینک زیر برنامه ساد۲۴ را نصب کنید و از بروزترین اطلاعات بانکی و وام‌های برتر بانک‌های مختلف مطلع باشید.

دانلود و نصب برنامه مدیریت امور بانکی و وام فوری ساد۲۴
دانلود ساد۲۴ از کافه بازار
دانلود ساد۲۴ از گوگل پلی

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح‌های متنوعی جهت اعطای وام به متقاضیان دارد. مبلغ وام قرض الحسنه در بانک مهر ایران حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان برای افراد حقیقی و ۵۰۰ میلیون تومان برای افراد حقوقی می‌باشد. در جدول زیر شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران را مشاهده می‌کنید.

مبلغ وام قرض الحسنه بانک مهر ایرانحداکثر ۲۰۰ میلیون تومان
سود وام قرض الحسنه۲ الی ۴ درصد
مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه۱۲ الی ۶۰ ماه
مبلغ سپردهبر اساس رتبه اعتباری
با توجه به مبلغ وام ۱ تا ۲ ضامن
مدت سپرده‌گذاری۳ الی ۱۲ماه
روش ثبت نام وام قرض الحسنه بانک مهر ایرانمراجعه حضوری به شعب مختلف بانک، ثبت نام غیر حضوری از طریق بانکداری اینترنتی

همان‌طور که در جدول بالا به آن اشاره شد می‌توانید مراحل افتتاح حساب و دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران را صفحه بانکداری اینترنتی بانک مهر به آدرس https://www.qmb.ir/ انجام دهید.

اپلیکیشن دریافت غیرحضوری وام فوری و قرض الحسنه

بهترین اپلیکیشن معرفی وام فوری

بانک مهر ایران طرح‌های وام خیلی خوبی با عنوان طرح ۲ در ۱ بانک مهر، وام خرید کالا بانک مهر، وام بانوان بانک مهر و… دارد که اگر اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید دریافت وام برای شما آسان می‌شود. در اپلیکیشن ساد۲۴ قسمتی به نام بانک و وام وجود دارد که اطلاعات وام‌های مختلف در اختیار شما قرار داده شده است. شما می‌توانید اطلاعات وام‌ها را در این قسمت بررسی کنید و حتی وام بانک‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایید و بهترین تصمیم را جهت سپرده‌گذاری و دریافت وام بگیرید.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید اطلاعات وام‌های بانک مهر ایران و پست بانک به طور کامل در دسترس شما قرار گرفته است:

  1. اپلیکیشن ساد۲۴ را از گوگل پلی و یا کافه بازار نصب کنید و وارد برنامه شوید، منوی برنامه را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید:
منوی برنامه مدیریت وام فوری ساد24

۲. در منوی برنامه ساد۲۴ وارد قسمت بانک و وام شوید، همان‌طور که می‌بینید اطلاعات وام و سپرده ۳۲ بانک کشور برای شما دسته بندی شده است

دریافت وام بانک‌های مختلف از اپلیکیشن ساد24 از جمله وام قرض الحسنه

۳. از منوی بالا وام‌ها را انتخاب کنید و می‌توانید وام‌های همه بانک‌ها را از بیشترین مبلغ یا کمترین مبلغ دسته بندی نمایید:

اطلاعات وام و تسهیلات قرض الحسنه همه بانک‌های کشور

۴. برای مثال وام ۲ میلیارد تومانی بانک قوامین را انتخاب کردیم، در تصویر زیر مشخص است که تمام اطلاعات مربوط به وام مورد نظر برای شما نمایش داده می‌شود:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه دو میلیارد تومانی

برنامه ساد۲۴ علاوه بر داشتن اطلاعات وام‌های مختلف امکانات بینظیری مانند ثبت چک صیاد، تایید چک صیاد، انتقال چک صیاد، استعلام چک، ماشین حساب بانکی، اعتبارسنجی، استعلام سرقتی/مفقودی نبودن چک، ثبت چک سرقتی/مفقودی، یادآور چک، محاسبه‌گر طلا و… می‌باشد که تمام این امکانات را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

همین الان برنامه ساد۲۴ را از لینک زیر دانلود کنید و از امکانات منحصر به فرد آن لذت ببرید.

دانلود رایگان برنامه ساد۲۴ از کافه بازار
دانلود رایگان برنامه ساد۲۴ از گوگل پلی

شرایط دریافت وام قرض الحسنه پست بانک

شرایط دریافت وام قرض الحسنه پست بانک

وام قرض الحسنه پست بانک در واقع همان وام قرض الحسنه ازدواج می‌باشد که توسط این بانک به واجدین شرایط پرداخت می‌کند.

مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۱ برای هر فرد ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد که جهت دریافت آن باید به سایت بانک مرکزی مراجعه کرده و بانک پرداخت کننده وام خود را پست بانک انتخاب کنید.

در مقاله زیر اطلاعات کامل در مورد مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۱ و روش دریافت وام ازدواج ۱۴۰۱ برای شما نوشته شده است.

لینک زیر را انتخاب کرده و شرایط دریافت وام ازدواج ۱۴۰۱ را بخوانید.
صفر تا صد وام ازدواج

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک ملی

وام قرض الحسنه بانک ملی در زمانی که شما جهت بیماری، ساخت مسکن در مناطق روستایی، خرید جهیزیه، تعمیرات و تامین مسکن نیاز به وام فوری دارید پرداخت می‌شود. حداکثر مبلغ وام قرض الحسنه فوری بانک ملی ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که شرایط آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلبغ وام قرض الحسنه بانک ملیحداکثر ۱۵ میلیون تومان
سود وام قرض الحسنه بانک ملی۴ درصد
مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه
ضامن وام قرض الحسنهیک الی دو نفر باتوجه به مبلغ وام و رتبه اعتباری وام گیرنده

طرح نیکان بانک ملی

یکی از طرح‌های بانک ملی جهت پرداخت وام قرض الحسنه طرح نیکان می‌باشد که با ایجاد میانگین حساب می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنید. شرایط دریافت وام طرح نیکان بانک ملی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مبلغ وام حداکثر ۵۰ میلیون تومان
سود وام۴ درصد
مدت بازپرداختحداکثر ۶۰ ماه
ضامنضامن رسمی معتبر
سپردهحداقل ۳ ماه باید سپرده‌گذاری کنید.
شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین

اگر متقاضی دریافت وام قرض الحسنه فوری بدون ضامن هستید می‌توانید از وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین استفاده کنید. برای دریافت این وام که به طرح تسهیلات کوشان معروف است باید حساب سپرده بلندمدت داشته باشید و به پشتوانه آن بدون ضامن وام بگیرید. شرایط دریافت وام قرض الحسنه بدون ضامن بانک اقتصاد نوین در جدول زیر آمده است:

مبلغ وام فوری اقتصاد نوین۶۰ تا ۸۰ درصد میزان سپرده
سود وام قرض الحسنه۲ الی ۴ درصد
مدت بازپرداخت۱۲ الی ۳۶ ماه
ضامن وام بدون ضامن، به پشتوانه سپرده بلند مدت
سپردهباید حداقل ۵ میلیون تومان سپرده گذاری کنید.

مزایای وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین به شرح زیر است:

  • امکان واگذاری امتیاز وام به دیگران
  • به سپرده شما ۵ الی ۱۵ درصد سود تعلق می‌گیرد.
  • پرداخت وام بدون ضامن می‌باشد.
  • مدت بازپرداخت و سود سپرده را می‌توانید انتخاب کنید.

شما می‌توانید در بانک اقتصاد نوین سپرده‌گذاری کرده و بر اساس سودی که دوست دارید به سپرده شما تعلق بگیرد مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن را محاسبه کنید. مبلغ وام قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین را در لینک https://www.enbank.ir محاسبه کنید.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک سینا

بانک سینا نیز مانند ۵ بانک دیگری که در این مقاله به آن اشاره شده به متقاضیانی که شرایط دریافت وام قرض الحسنه دارند وام پرداخت می‌نماید. وام قرض الحسنه بانک سینا در قالب طرح‌های پردیس، احسان، پیوند و امداد پرداخت می‌شود که به ترتیب ویژه افرادی است که میانگین حساب دارند، بیماران خاص که برای درمان نیاز به تسهیلات دارند، وام ازدواج زوج‌های جوان و متقاضیان تسهیلات اشتغال آفرینی که عضور کمیته امداد و بهزیستی هستند. اطلاعات وام‌های قرض الحسنه بانک سینا در جدول زیر آمده است:

نام طرحمتقاضیانمبلغ وامسود واممدت بازپرداختضامن
طرح پردیس بانک سیناافرادی که حساب سپرده کوتاه مدت دارندبراساس میزان سپرده تا سقف ۳۰ میلیون تومان۴ درصدحداکثر ۵ سال۱ یا ۲ ضامن براساس رتبه اعتباری
طرح احسان بانک سینابیماران خاص جهت تامین هزینه درمان با رائه مدارک پزشکیحداکثر ۳۰ میلیون تومان۴ درصدحداکثر ۳۶ ماه۱ یا ۲ ضامن براساس رتبه اعتباری
طرح پیوند بانک سیناافراد واجد شرایط دریافت وام ازدواجبراساس مبلغ اعلام شده توسط بانک مرکزی۴ درصدحداکثر ۱۰ سال۱ نفر ضامن معتبر
طرح امداد بانک سیناافراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی جهت اشتغالزاییحداکثر ۱۰۰ میلیون تومان۴ درصدحداکثر ۷ سال۱ یا ۲ ضامن براساس رتبه اعتباری

نکته۱: درصورت کسب امتیاز در طرح پردیس امکان واگذاری امتیاز وام قرض الحسنه بانک سینا به افراد دیگر وجود دارد.

نکته۲: جهت اطلاع از وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک سینا و کسب اطلاعات در مورد طرح‌های جدول بالا با شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱ تماس بگیرید.

در مقاله وام کسب و کار و ۱۰ روش دریافت وام اشتغالزایی به طور کامل در مورد شرایط دریافت انواع وام اشتغال صحبت کرده‌ایم. پیشنهاد می‌شود لینک زیر را انتخاب کرده و مقاله مربوط به دریافت وام اشتغالزایی را مطالعه نمایید.

دریافت آسان وام کسب و کار

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک صادرات ایران

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بانک صادرات

جهت دریافت وام قرض الحسنه بانک صادرات باید در این بانک سپرده‌گذاری نمایید و بر اساس مدت سپرده از ۵۰ درصد الی ۹۰ درصد مبلغ سپرده خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید وام قرض الحسنه دریافت نمایید.
مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک صادرات ۳ سال می‌باشد.

جمع بندی

در این مقاله روش دریافت وام قرض الحسنه بانک مهر ایران، بانک رسالت، بانک ملی، بان سینا، بانک صادرات، پست بانک و بانک اقتصاد نوین را بررسی کردیم. همچنین فهمیدیم راحت‌ترین راه اطلاع از طرح‌های وام بانک‌های مختلف نصب اپلیکیشن ساد۲۴ است که کامل‌ترین اطلاعات مربوط به تسهیلات بانک‌های مختلف را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار ما قرار می‌دهد. اگر برنامه ساد۲۴ را نصب نکرده‌اید همین الان لینک زیر را انتخاب کرده و ساد۲۴ را نصب کنید.

دانلود برنامه معرفی وام فوری ساد۲۴ از کافه بازار
دانلود برنامه معرفی وام فوری ساد۲۴ از گوگل پلی

3.7/5 - (28 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا