استعلام زنجیره انتقال چک صیادی

آیا به دنبال یافتن صاحب قبلی چک‌تان هستید؟ آیا در روند ثبت و تایید چک به مشکل برخورده‌اید و به اطلاعات ذینفعان قبلی چک نیاز دارید؟ آیا نمی‌دانید دریافت‌کننده نهایی چک کیست؟ آیا به دنبال زنجیره انتقال چک صیادی خود هستید؟ نقل و انتقال چک صیادی از سال ۱۴۰۰ به بعد بسیار متفاوت شد و به‌جایی پشت‌نویسی چک، افراد باید انتقال چک را در سامانه صیاد ثبت کنند در غیر اینصورت چک با یک کاغذ هیچ فرقی ندارد. چنانچه قصد دارید زنجیره انتقال چکتان را یا به اصطلاح دیگری اطلاعات صادرکننده و تمام ذینفعان آن را دریافت کنید این مطلب از ساد۲۴ را تا انتها مطالعه نمایید.


زنجیره انتقال چک صیادی

استعلام زنجیره انتقال چک


همان‌طور که ثبت چک‌صیادی، استعلام، تایید و حتی رد چک باید در سامانه صیاد انجام شود، انتقال چک نیز باید در این سامانه انجام گردد. انتقال چک بدین منظور است که چک از فردی به فرد دیگر انتقال می‌یابد و هر دو فرد این موضوع را تایید نموده‌اند. اما گاهی یک چک، چندین بار جابه‌جا می‌شود که در این صورت چک دارای ذینفعان متفاوتی است. اگر فرد بخواهد اطلاعات صادر‌کننده یا دریافت کننده نهایی چک را دریافت کند باید استعلام زنجیره انتقال چک را بگیرد. برای آشنای با نحوه دریافت زنجیره انتقال چک بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک سپه و غیره با ما همراه باشید.

لازم است بدانید: نحوه انتقال چک در سامانه صیاد

زنجیره انتقال چک تمامی بانک‌ها


برای مشاهده زنجیره انتقال چکهای بانک‌های مختلف شما باید به اینترنت بانک یا اپلیکیشن همان بانک مراجعه کنید و به‌هیچ عنوان نمی‌توانید برای این کار از اینترنت بانک دیگری استفاده نمایید به عنوان مثال برای دریافت زنجیره انتقال چک بانک سپه شما حتماً باید از همراه یا اینترنت بانک سپه استفاده کنید. بله حق با شماست! این کار برای شما شاید سخت باشد زیرا ممکن است روزانه قصد مشاهده زنجیره انتقالات زیادی را داشته باشید.

اما نگران نباشید، ما برنامه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن زنجیره انتقال چک صیادی، تمام بانک‌ها را به شما تحویل می‌دهد.

برای این کار کافیست مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

ابتدا اپلیکیشن ساد۲۴ را از لینک زیر دانلود کنید.

سپس به جهت احراز هویت، اطلاعات خود را با دقت در فیلدهای خواسته شده وارد نمایید.

روی گزینه زنجیره انتقال دولوپ کلیک کنید.

مشاهده زنجیره انتقال چک صیادی

در صفحه جدید نوع مشتری، شماره ملی، شناسه صیاد و نوع چک را مشخص کنید.

سپس روی گزینه استعلام کلیک نمایید.

زنجیره انتقال چک صیاد

سپس صفحه‌ای مشابه صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود.

در این صفحه نام صادر کننده و آخرین دریافت کننده چک را مشاهده می‌نمایید. اما چنانچه قصد دارید اطلاعات سایر افراد رو مشاهده کنید روی گزینه جزئیات کلیک کنید.

زنجیره انتقال چک صیادی

سپس pdf برای شما باز خواهد شد که در آن اطلاعات مربوط به تمام ذینفعان چک مشخص می‌گردد. این اطلاعات نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، نوع مشتری نقش در زنجیره انتقال است.

استعلام زنجیره انتقال چک

شما به همین راحتی توانستید در کوتاه‌ترین زمان زنجیره انتقال چکهای صیادی تمامی بانک‌ها را دریافت کنید.

حتما بخوانید: نحوه تایید دریافت چک صیادی


در نهایت

زنجیره انتقال چک به افراد کمک می‌نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به صاحب چک، ذینفعان آن و دریافت کننده نهایی چک را دریافت کنند. این کار در بانک‌های مختلف با هم متفاوت است، به همین دلیل توصیه می‌کنیم از برنامه‌ای استفاده کنید تا همه بانک‌ها را پوشش دهد، آن هم برنامه ساد۲۴ است که در این مقاله به طور کامل به نحوه دریافت زنجیره انتقال پرداختیم. امیدواریم این مطلب به شما کمک به سزایی نموده باشد. چنانچه سوالی در مورد زنجیره انتقال دارید در قسمت دیدگاه درج و برای ما ارسال کنید، همکاران ما همه روزه پاسخگو شما کاربر محترم هستند.

سوالات متداول

آیا می‌توانیم با این روش زنجیره انتقال چک بانک پاسارگاد را دریافت کنیم؟

بله شما می‌توانید با این روش زنجیره انتقال چک تمامی بانک‌ها را دریافت کنید.

چگونه می‌توانیم زنجیره انتقال چک بانک ملی را دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از طریق اینترنت یا اپلیکیشن بانک ملی استعلام زنجیره‌ای چک مربوط به این بانک را بگیرید، همچنین می‌توانید از روش گفته شده در مقاله بالا استفاده کنید.

نحوه زنجیره انتقال چک بانک صادرات چگونه است؟

در مطلب بالا به طور کامل به این موضوع پرداختیم.




به این نوشته امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا