وام ۱۰ میلیونی یارانه از صفر تا صد!

وام یارانه وامی است که بدون ضامن و فقط با یارانه نقدی به سرپرستان خانوار پرداخت شود. دریافت وام فوری از بانک‌ها کار نسبتا سختی به نظر می‌رسد و بعد از موافقت بانک پیدا کردن ضامن نیز از موانع بزرگ دریافت وام فوری است. وام یارانه جزء دسته وام‌های فوری و بدون ضامن است که به تازگی اخبار زیادی در مورد آن شنیده می‌شود. در این مقاله صفر تا صد وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه را بررسی می‌کنیم.

اگر نیاز فوری به دریافت وام دارید در برنامه ساد۲۴ می‌توانید ۳۰۰ طرح وام از بانک‌های مختلف را بررسی کرده و متوجه شوید چه وامی را از چه بانکی دریافت کنید. جهت نصب مستقیم برنامه ساد۲۴ روی بنر زیر کلیک کرده و ساد۲۴ را نصب نمایید.

چگونه راحت وام فوری بگیریم؟
روش دریافت وام فوری

وام ۱۰ میلیونی یارانه

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی از ابتدای مهر سال جاری شروع شده است اما آیا واقعا این وام قرار هست پرداخت شود؟ بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت نام وام یارانه ۱۰ میلیونی در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه می‌باشد. طبق مصوبه بانک مرکزی یارانه نقدی جزء مواردی است که بانک‌ها می‌توانند به عنوان ضامن وام از متقاضیان درخواست نمایند اما معمولا بیشتر بانک‌ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی‌کنند. در ادامه بانک‌هایی که پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی را در دستور کار خود قرارداده اند بررسی می‌کنیم.

روش ثبت نام وام 10 میلیون تومانی یارانه

ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

اگر قصد دریافت وام ده میلیون تومانی یارانه دارید باید بدانید قبلا بانک‌های قرض الحسنه در قالب وام ضروری این وام را پرداخت می‌نمودند و در حال حاضر هیچ کدام از بانک‌ها وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه پرداخت نمی‌کنند. طبق اخباری که منتشر شده بود یک صندوق قرض الحسنه در تهران وام ۱۰ میلیون تومانی با ضمانت یارانه و با سود صفر درصد و فوری طی ۲۴ ساعت پرداخت می‌نماید و این بانک وابسته به کمیته امداد می‌باشد. اما طبق بررسی‌های ما این صندوق در حال حاضر چنین وامی پرداخت نمی‌کند.

ثبت نام غیر حضوری وام یارانه

ثبت نام غیر حضوری وام ۱۰ میلیون تومانی یارانه

همان طور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی وجود ندارد. به تازگی کلاهبرداران با ارسال پیام با موضوع وام یارانه و درخواست ارسال شماره ملی و شماره تماس قصد سوءاستفاده از شما را دارند. توصیه می‌شود به این پیامک بی اعتنا باشید.

براساس تحقیقات تیم تحریریه ساد۲۴ ثبت نام غیر حضوری وام ده میلیونی یارانه از طریق سایت https://refahi.ir/ نیز انجام نمی‌شود و این سایت ویژه استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی می‌باشد.

اگر دوست دارید فوری و غیرحضوری وام بگیرید برنامه ساد۲۴ به شما کمک می‌کند با بررسی طرح‌های وام در بانک‌های مختلف به راحتی وام بگیرید. برنامه ساد۲۴ را از لینک زیر نصب کنید و از امکانات بینظیر آن در زمینه وام و چک استفاده کنید.

دانلود برنامه وام فوری ساد۲۴ از کافه بازار

دانلود برنامه وام فوری ساد۲۴ از گوگل پلی

وام 10 میلیون تومانی یارانه ویژه چه کسانی است

وام یارانه ۱۰ میلیونی ویژه چه کسانی است؟

وام یارانه ویژه سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند می‌باشد و در حال حاضر در هیچ بانکی پرداخت نمی‌شود. اگر پرداخت این وام آغاز شود کلیه افرادی که یارانه دریافت می‌نمایند می‌توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر می‌باشد:

  • کارگشایی
  • ودیعه مسکن
  • تعمیرات ساختمان و احداث مسکن
  • اشتغال و کارآفرینی
  • تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان
روش دریافت وام یارانه بدون ضامن

روش دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن بهترین روش دریافت وام است. جهت دریافت وام بدون ضامن باید رتبه اعتباری خوبی داشته باشید. رتبه اعتباری نشان می‌دهد شما در سیستم بانکی کشور چه میزان اعتبار دارید اگر اعتبار شما بالا باشد بانک می‌پذیرد که بدون ضامن به شما وام پرداخت نماید. به شما پیشنهاد می‌کنیم رتبه اعتباری خود را در برنامه ساد۲۴ ارزیابی کنید و اگر رتبه خوبی ندارید در جهت بالابردن آن تلاش کنید.

جمع بندی

بر اساس آنچه در مقاله خواندیم وام یارانه ۱۰ میلیون تومانی در حال حاضر در هیچ بانکی پرداخت نمی‌شود. شما می‌توانید آخرین اخبار مربوط به وام یارانه را از طریق این مقاله دنبال کنید. لطفا نظر خود را در مورد این مقاله و یا اگر تجربه ای در زمینه دریافت وام یارانه دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

4.2/5 - (910 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫104 دیدگاه ها

  1. اگه بهزیستی بروید و مدارک پزشکی همراهتون باشه بهتون کمک می کنند برای هزینه های درمان

  2. سلام احتیاج برای بیماری می خواهیم مشکل قلب احتیاج به جراحی قلب دارم یک ریال ندارم از کار افتاده ام مستاجر هستم هم دریچه قلب گشاده ورگها ی قلب مسدود شده دو عمل دارم یک ریال ندارم

    1. سلام چه بیمه ای داری .اگه بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی روستایی یا بیمه بستری داری بیمارستان دکتر شهید لواسانی رایگان براتون انجام میده

  3. سلام خسته نباشیدوام باسفته میخوام درآذربایجان شرقی ورزقان لطفاراهنماییم کنید

    1. سلام امکان دریافت وام با سفته برای شما وجود ندارد. اگر کارمند هستید از بانکی که حقوق دریافت می کنید وام بدون ضامن دریافت کنید.
      نصب برنامه ساد۲۴ به شما کمک می کند آسان وام بگیرید.
      https://cafebazaar.ir/app/ir.sad24.app?l=en

  4. اقاخاهشاراهنماییم کنیدچیکارکنم ضامن ازکجابیارم،گاوداری کرایه کردم۵ساله واس گاوشیرده،

  5. شما را به جان عزیزان تان وامی به من بدهید بدجوری گیر کردم به چه زبانی بگم چطوری بگم من نیازمندم

      1. نیاز به وام دارم سرپرست خانوار هستم در حال حاضر به علت مشکلات مالی که پیش ماده از ۵ میلیون تا ۱۰ میلیون هرچه‌قدر که امکانش هست فقط قرض‌الحسنه باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

  6. سلام خسته نباشید خدمت دوستان عزیز من جوشکاری سیار هستم ولی اوضاع کار خرابه توروخدا به من بچه یتیم وامی حتی کمتر بدهید ممنون

  7. باسلام خدمت دوستان عزیز من بدجوری دستم خالیه لطفا به من بچه یتیم کمکی کنید ممنون

  8. سلام
    واقعا نمیدونم چرا ما مردم نسبت به همه چی و همه کس اعتماد میکنیم .. بارها گفتن که اگه بحث وام از طرف سازمان هدف مندی یارانه ها بشه از طریق رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی میشه ..خواهشا کمی دقت کنید با توجه به این که الان کلاهبرداری زیاد شده بهانه دست سود جویان بی وجدان ندییم… ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا