وام اربعین ۱۴۰۱ از صفر تا صد!

اگر زائر اربعین سال ۱۴۰۱ هستید می‌توانید جهت دریافت وام اربعین ثبت نام کنید. سازمان حج و زیارت برای راحت کردن سفر به کربلا و شرکت حداکثری زائرین در پیاده روی عظیم اربعین برای مسافران وام بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک در نظر گرفته است. دریافت این وام نیاز ب ثبت نام اینترنتی دارد که در ادامه در مورد آن توضیح داده‌ایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مبلغ وام اربعین

مبلغ وام اربعین چه قدر است؟

مبلغ وام اربعین ۳ تا ۵ میلیون تومان می‌باشد و پس از ثبت نام در سامانه سماح به حساب شما واریز می‌شود. این وام به کلیه کسانی که یارانه کمک معیشتی دریافت می‌کنند تعلق می‌گیرد. البته به شرطی که از مرزهای زمینی ورود به کشور عراق عبور کنند.

وام اربعین ویژه چه کسانی است

وام اربعین ویژه چه کسانی است؟

وام اربعین ویژه کلیه زائرین اربعین است. اگر سرپرست خانواده هستید وام مستقیم به حساب شما واریز می‌شود و اگر سرپرست خانواده نیستید با رضایت سرپرست می‌توانید وام را دریافت کنید. مبالغ وام اربعین را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

تعداد افراد شرکت کننده در پیاده روی اربعینمبلغ وام
سرپرست خانواده و یا فقط یک نفر از افراد خانواده۳ میلیون تومان
سرپرست خانواده به همراه یک نفر از افراد خانواده۴ میلیون تومان
سرپرست خانواده به همراه دو نفر از افراد خانواده۵ میلیون تومان
اقساط وام اربعین چه قدر است

اقساط وام اربعین چه قدر است؟

جهت بازپرداخت اقساط وام اربعین نگرانی نداشته باشید زیرا اقساط این وام طی یک سال از حساب یارانه شما کسر می‌شود و سود آن تقریبا نزدیک به صفر است زیرا وام اربعین جزء وام‌های قرض الحسنه بوده و کارمزدی به آن تعلق نمی‌گیرد. در جدول زیر مبلغ اقساط وام اربعین را مشاهده می‌نمایید:

مبلغ واممبلغ اقساط ماهیانه
۳ میلیون تومان۲۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان
۴ میلیون تومان۳۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان
۵ میلیون تومان۴۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه مبلغ دقیق اقساط وام اربعین را حساب کرده‌ایم. توجه کنید محاسبات ریاضی کار سخت و پیچیده‌ای است و ما برای محاسبه از برنامه ساد۲۴ استفاده کردیم. برنامه ساد۲۴ کامل‌ترین برنامه مدیریت امور مالی است که خدمات چک صیاد، معرفی وام‌های فوری و محاسبه اقساط وام را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است.

۲۰ توصیه کاربردی جهت شرکت در پیاده روی اربعین را مطالعه کنید.

روش ثبت نام وام اربعین

روش ثبت نام وام اربعین ۱۴۰۱

اگر به دنبال روش ثبت نام وام اربعین ۱۴۰۱ هستید باید بدانید این وام راحت‌ترین وامی است که تا بحال دریافت کرده اید. جهت دریافت وام اربعین ۱۴۰۱ ابتدا باید وارد قسمت پیشخوان برنامه ساد۲۴ شوید.

ثبت نام وام اربعین در برنامه ساد24

اگر قبلا در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اید که چه بهتر، در غیر این صورت ابتدا در این سامانه ثبت نام کنید. روش ثبت نام در سامانه سماح را مطالعه نمایید.

ثبت نام وام اربعین در سامانه سماح

پس از ثبت نام در سامانه سماح از منوی سایت گزینه درخواست تسهیلات را انتخاب کنید.

درخواست تسهیلات اربعین

سپس شرایط دریافت وام را مطالعه نمایید و ثبت درخواست را انتخاب کنید.

ثبت درخواست وام اربعین در سامانه سماح

زبان تلفن همراه خود را انگلیسی کرده و شماره ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کنید.

ثبت درخواست وام اربعین

سپس وارد سایت شده و به راحتی درخواست تسهیلات خود را تایید کنید.

وام اربعین دانشجویی

شرایط دریافت وام اربعین دانشجویان

اگر دانشجو هستید و دوست دارید در پیاده روی اربعین شرکت کنید می‌توانید از وام اربعین دانشجویی استفاده کنید. مبلغ این وام برای دانشجویان دانشگاه آزاد ۶ میلیون تومان و سایر دانشگاه‌ها ۳ میلیون تومان می‌باشد. برای دریافت وام اربعین دانشجویی ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کنید و سپس مدارک خود را در صندوق رفاه دانشجویان بارگزاری نمایید سپس بعد از خروج از مرز، وام اربعین به حساب شما واریز خواهد شد.

وام اربعین قرض الحسنه

چگونه وام قرض الحسنه بگیریم؟

ما ۳۲ بانک در کشور داریم که همه این بانک‌ها طرح‌های تسهیلاتی مختلفی را با عناوین متفاوت دارند. اطلاع از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها به شما کمک می‌کند که آسان‌تر وام بگیرید و بدانید مثلا برای دریافت وام با سند ملکی یا وام خرید خودرو و یا هر وام فوری دیگری به کدام بانک مراجعه کنید. در اپلیکیشن ساد۲۴ قسمتی وجود دارد به نام بانک و وام که اطلاعات وام‌های بانک‌های مختلف را در اختیار شما قرار داده است. همین الان برنامه ساد۲۴ را نصب کنید و به راحتی وام دریافت نمایید.

دانلود برنامه ساد۲۴ از گوگل پلی

دانلود برنامه ساد۲۴ از کافه بازار

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل در مورد روش دریافت وام اربعین با یارانه صحبت کردیم و فهمیدیم روش ثبت نام این وام چگونه است و مبلغ اقساط وام اربعین چه قدر است. اگر سوالی در خصوص وام اربعین دارید در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

3.5/5 - (89 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫158 دیدگاه ها

  1. با سلام.وام اربعین بانک های دیگه واریز شده،چرا بانک‌ملی وام اربعین رو واریز نمیکنه؟؟؟؟من یارانه رو از بانک ملی دریافت میکنم،به خدا ۲ هفته هست از مرز تمرچین برگشتم هنوز وام دریافت نکردم.چرا؟؟؟خواهش میکنم پیگیری کنید

  2. من الان نزدیک دوهفته هست که از مرز زمینی مهران برگشتم و واقعا با قرض رفتم به پیاده روی اربعین به امید واریز این وام که گفتن به محض خروج واریز میشه خب الان تکلیف چیه اگه قرار بود ندید که خب تو سامانه وقتی ثبت کردم اعلام میکردن که بدونیم

  3. باسلام
    مهلت وام اربعین تا ۲۷ بوده .درصورتی ک ما ۲۷ از مرز اومدیم ایران.خودم سرپرست خانوارم ب این وام احتیاج دارم.هیچ راهی نداره بتونم برای وام اقدام کنم؟ورود وخروج مون سامانه سماح ثبت شده است.

  4. باسلام ثبت نام من باتاییدانجام شد
    و همه شرایط را هم دارامیباشم ولی هنوزوام واریزنشده

    1. سلام ما سه نفر بودیم که از مرز رد شدیم و وام هم برامون واریز کردن ولی ۲۰۰ هزار تومنش کم بود چرا؟؟

  5. چرا واریز نشد بانک ملی بخدا بدهکارم سرپرست هستم دخترمو برداشتم رفتم و برگشتم هنوز خبری از وام نیست شمارو بخدا پیگیری کنید

  6. سلام .اززمان ثبت نام ورفتن به کربلا وتاالان ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ خبری ازواریز وام نیست؟دلیل خاصی داره؟!

  7. با سلام.من خودم نتونستم برم کربلا اما همسرم رفت برای وام ثبت نام کردیم اما هنوز چیزی دریافت نکردم سرپرست خانوار خودم هستم اما وام به اسم همسرم ثبت شده.میخواستم بدونم برای من هم واریز میشه ؟

    1. سلام وام بر اساس تعداد افراد خانواده که در پیاده روی شرکت کرده اند به حساب سرپرست واریز می‌شود.

  8. سلام من تاامروز حدود ۷روزه از اربعین برگشتم خبری از وام نشده کامل قبل رفتن ثبت نام کردم بانک ملی هم یارانه میگیرم از مرز زمینی هم برگشتم مهران سرپرست خانوار هم هستم

  9. سلام
    من برای وام ثبت‌نام کردم نزدیک یک هفته هست برگشتم .وام ب حساب یارانه واریز نکردید .از مرز زمینی شلمچه وارد کشور شدم .
    سنم بالای هجده سال هست نیازی ب رضایت والدین نبود برای ثبت‌نام ویزا .
    بدهکارم ب این وام خیلی نیاز دارم .اگر واقعا قصد واریز دارید ب من هم بدهید.

  10. با سلام من قبل از اینکه به سفر اربعین بروم برای وام ثبت نام کردم و از چند تا از دوستانم واریز شده ولی برای من وام واریز نشده چکار باید بکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا