واگذاری چک، نیاز به حضور در شعب بانک ندارد

با توجه به بررسی های انجام شده درباره بیشترین علت مراجعه مشتریان بانک ها به شعب مورد نظرشان، واریز وجه نقد و واگذاری به چک است. این دو کار بانکی در این روزها که همزمان با ویروس کرونا و شیوع سریع آن همزمان شده است، می تواند جان بسیاری از مردم و هم چنین کارمند های محترم بانک های مختلف را به خطر بیاندازد.

واریز وجه به حساب مورد نظر ، بدون حضور در شعب

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک اکنون عملیات واریز وجه نقد را به دستگاه‌های «خودگردان» واگذار کرده است، این دستگاه‌ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می‌دهند، در هر تراکنش حداکثر ۱۵۰ برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.

واگذاری چک، بدون مراجعه به شعب بانکی

سوال این است که آیا عملیات واگذاری چک، بدون حضور در شعب را می‌توان انجام داد؟
پاسخ به این سوال مثبت است، چرا که بانک ملی ایران دستگاه‌های VTM را به همین منظور طراحی کرده است.دستگاه‌های VTM که در بیش از ۵۰ نقطه کشور فعال‌اند، مانند یک متصدی امور بانکی مستقر در شعب بانک، برگه‌های چک را از مشتری دریافت کرده و رسید ارائه می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری دیگر از تراکنش‌های بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت، صدور دسته چک و ارائه صورتحساب مهر شده از طریق این دستگاه قابل انجام است.بانک ملی ایران برنامه توسعه و افزایش دستگاه‌های VTM را دستور کار دارد تا حداکثر امکانات را برای خلوت‌تر شدن شعب در اختیار  مشتریان بگذارد.

دستگاه VTM چیست ؟

دستگاه VTM چیست؟

اگر به زبان ساده و خودمانی بخواهم بگویم دستگاه VTM که مخفف Virtual Teller Machine هست، نسل جدیدتر و پیشرفته‌تر دستگاه‌های خودپرداز است که به خاطر تجهیزات و امکاناتی که دارد مجموعه خدمات بیشتری را نسبت به دستگاه‌های خودپرداز به مشتریان ارائه می‌کند؛ یعنی علاوه بر خدمات خودپرداز، خدماتی مانند افتتاح حساب، خواباندن چک به حساب و مواردی از این دست را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اپلیکیشن مدیریت ۳۶۰ درجه چک های بانکی

اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴، یک اپلیکیشن مدیریت ۳۶۰ درجه چک های بانکی است که به شما کمک می کند با استعلام سرقتی/مفقودی نبودن چک و استعلام خوش حسابی چک معاملات امنی را برای خود رقم بزنید. همچنین می توانید با ثبت چک های دریافتی و پرداختی خود در یاد آور اپلیکیشن ساد۲۴ ثبت کنید تا سر رسید چک هایتان را به شما یاد آوری کنیم. سپس چک های خود را در بایگانی چک ثبت کنید تا در یک نگاه آنها را بررسی کنید.
از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به محاسبه اقساط و سود وام بانکی، تبدیل عدد به حروف و ریال به تومان و راس گیر چک اشاره کرد.

اپلیکیشن مدیریت چک ساد۲۴ را همین الان از کافه بازار دانلود کنید.

از اینکه دیدگاه خود را با ما درمیان می گذارید، سپاس گزاریم….

2.5/5 - (26 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا