حضور سامانه ساد۲۴ در نشست هم اندیشی با ریاست محترم قوه قضاییه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم

نشست هم اندیشی پیرامون «نقش شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در تحول قضایی» با حضور آیت الله رئیسی، بعدازظهر شنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۸ در حوزه ریاست قوه قضائیه برگزار شد.

نشست فوق با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، دکتر وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، جمعی از مسئولان قضایی و مدیران ده‌ها شرکت دانش‌بنیان از جمله مدیران سامانه کشوری اعلام سرقت و استعلام چک (ساد ۲۴) برگزار شد.


در این نشست آیت الله رییسی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه اظهار کرد: با توجه به نقش اقتصاد دانش‌بنیان در رونق تولید، ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات این شرکت‌ها از نظر مالی، حقوقی و اقتصادی و همچنین فراهم ساختن زمینه کار و فعالیت آنها امروز یک ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از اصلی‌ترین مولفه‌های جلوگیری از خام‌فروشی در کشور است، ادامه داد: نیروهای جوان و تحصیل کرده در این شرکت‌ها می‌توانند با یک کار علمی و خلاقانه، منابع سرشار کشور را به ثروت‌هایی پایدار تبدیل کنند و بازویی اثرگذار در رفع مشکلات اقتصادی باشند.

حضور رئیس محترم قوه قضاییه جناب آقای رئیسی در نشست هم اندیشی


رئیس قوه قضاییه در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد دادگاه‌های تخصصی برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به استارت‌آپ‌ها و همچنین استفاده از مشاوران مطلع در این زمینه توسط قضات، اظهار کرد: برای شناسایی و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توان کارگروهی مشترک بین دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی تشکیل داد تا ظرف یک ماه نسبت به احصای مسائل و مشکلات این حوزه اقدام کنند و یک ساز و کار سریع برای رفع این مشکلات فراهم سازند.

مدیران استارت اپ در نشست هم اندیشی پیشگیری از وقوع جرم مقابله با

در این نشست مدیران سامانه ساد ۲۴ در زمینه اطلاع رسانی چک های مفقودی و سرقتی که تحت حمایت معاونت اجتماعی و ‌پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می باشد به بیان دیدگاه ها و ‌نقطه نظرات خود پرداختند و راه کارهایی را برای پیشگیری در زمینه این گونه معضلات بیان نمودند. بدیهی است با توجه به رسالت سامانه ساد ۲۴، بنیان گذاران این استارت آپ گام های بزرگی را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در حوزه چک های بانکی برداشته و خدمات ارزشمند و نوینی را به مردم و جامعه بانکداری ارایه داده اند.

ساد ۲۴ سامانه اعلام سرقت و استعلام چک



1.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا