راه اندازی وبلاگ جامع ساد۲۴ در زمینه چک‌های سرقتی/مفقودی

صدور چک کار ساده ای است. کافی است در قسمت مبلغ، میزان وجه مورد نظر خود را وارد کنیم، البته به ریال! سپس ذکر کنیم که تمایل داریم این چک در وجه چه کسی صادر شود و تاریخ آن را نیز میبایست مشخص کنیم.
تمامی فراین صدور چک زمان بسیار کمی را از صادر کننده چک می گیرد، اما آیا این پایان کار ماجراست؟!
ورود چک به بازار و نقد شدن آن، برگشت خوردن چک و یا پی گیری پروسه قانونی چک برگشت خورده، و حتی بدتر از آن، نقد کردن وجه از یک چک سرقتی، همه و همه مشکلاتی است که بعد از صدور چک گریبانگیر افراد می شود.
سامانه ساد۲۴، به منظور استعلام چک برگشتی و با هدف تسهیل فعالیت هموطنان عزیز در زمینه صدور و استفاده چک های سرقتی، راه اندازه شده است.

معرفی سامانه ساد۲۴

ساد۲۴ ، سامانه استعلام چک های بانکی و اعلام سرقت چک های مفقودی و سرقت شده ، برای راحتی کار شما هموطنان عزیز در سامانه کشوری ساد۲۴، خدمات استعلام و اطلاع رسانی چک های بانکی را عرضه می کند.
شما با مراجعه به سایت ساد ۲۴ می توانید چک دریافتی خود را به صورت کاملا رایگان استعلام بگیرید و از سرقتی نبودن آن اطمینان حاصل نمایید.
همچنین در صورت بروز حادثه ای مانند سرقت و یا گم شد چک ، با ثبت آن در سامانه ساد۲۴ میتوانید به خود و دیگر هموطنان عزیزمان یاری رسانده و از سوء استفاده های احتمالی و یا نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری نمایید.

معرفی اپلیکیشن ساد۲۴

یک اپلیکیشن مهم در حوزه ی اسناد مالی می باشد که قابلیت های ویژه را برای مدیریت یکپارچه و ۳۶۰ درجه چک بانکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید تمام چک‌های خود را در یک نگاه بررسی کنید و از خوش حسابی صادر کننده‌ی چک و مفقودی یا سرقتی نبودن چکی که در حال حاضر می‌خواهید بپذیرید، مطمئن شوید و آن را در بایگانی و قسمت یادآور چک ثبت کنید تا در سر‌‌رسید آن به شما یادآوری شود و در مجموعه ی سایر چک‌های شما قرار بگیرد و به این صورت این اپلیکشن عهده دار مدیریت ۳۶۰ درجه‌ی دسته چک و چک‌های شما است.

شما می‌توانید ساد۲۴ را رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

1/5 - (24 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا